اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

هر برگه رای به منزله شلیک یک گلوله به دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هر برگه رای مردم در داخل صندوق انتخابات به منزله شلیک یک گلوله به سمت دشمن است.

هر برگه رای به منزله شلیک یک گلوله به دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع مردم، خدام بقاع متبرکه و اصحاب وقف استان گلستان در آستان مبارکه امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: تا پایان سال، یک رخداد بزرگ در ایران رقم خواهد خورد که تاثیرش هم داخلی و هم خارجی است و آن انتخابات مجلس نهم است.  
وی در سخنرانی خود به حرف‎هایی که دشمنان نظام راجع به انتخابات ایران می‎زنند اشاره کرد و افزود: اگر رجوع به خبرگزاری‌ها و سایت‎های دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس بزنید خواهید دید که آنها فراوان، در خصوص انتخابات مجلس نهم توطئه می‎کنند.
 
* مدل غربی برای مدیریت جهان به بن‎بست رسیده است
استاندار گلستان تصریح کرد: دشمنان عقیده دارند تحولاتی که در منطقه و در کشورهای اروپایی اتفاق می‎افتد همه این‌ها یک نقطه اشتراک دارد و آن این است که مدل غربی برای مدیریت جهان به بن‎بست رسیده و مردم منطقه خاورمیانه و کشورهای دیگر به دنبال الگو هستند.  
قناعت عنوان کرد: آن‌طور که از شواهد و قرائن برمی‎آید دشمنان می‎خواهند الگوی ایران و انقلاب اسلامی را بگیرند بنابراین باید در این انتخابات هر چه داریم در صحنه بیاوریم، دیگر فرصتی برای پشت‎پرده حرف زدن و در خفا سخن گفتن نیست چرا که دشمن می‎خواهد با تمام توانی که دارد وارد صحنه شود و بر این عقیده است که مردم منطقه و مردم عرصه‌های بین‎المللی اگر مدل غربی را نخواهند پس نباید مدل ایرانی را هم بپذیرند.
وی در خصوص تحولات منطقه بیان کرد: صفحه مهمی از تاریخ دنیا در حال ورق خوردن است، حتی یکی از مقامات غربی، چندی پیش عنوان کرد که دنیا در حال گذر از یک پیچ خطرناک است و روی سخن‎اش به غربی‎ها ‌به‎ویژه اندیشمندان غربی این بود، که ببینید سر این پیچ، چه کسی ایستاده و آدرس می‎دهد، آری آنها منظورشان به مقام معظم رهبری است.
 
* اعتراف دشمن به اینکه مردم‎سالاری دینی، جهانی و فراگیر می‎شود
استاندار گلستان ادامه داد: آنها می‎گویند دقت کنید در این انتخابات اگر آن فرامین و خواسته‎هایی که رهبر ایران می‌خواهد، اتفاق بیفتد دیگر کسی ایران‎بگیر نیست.
قناعت اضافه کرد: دشمنان همچنین گفته‎اند ایران اگر از این مرحله هم عبور کند دیگر به مرحله تثبیت می‎رسد یعنی مدل ایرانی و همان مدل مردم‎سالاری دینی، جهانی و فراگیر می‎شود.
وی تاکید کرد: اینها بلف نیست، حرف‎های تبلیغاتی هم نیست، اینها حرف‌های من نیست، اینها حرف‎های دوستداران نظام نیست، اینها حرف‎های تحلیلگرانی که دوستدار نظام‎اند نیست، حرف‎های نیروهای ولایی نیست بلکه حرف‎های دشمن است که تمام گفته‎های‎شان در سایت‎های آنها موجود است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اتاق فکر غرب که همان انگلیس، آمریکا، اسرائیل، آلمان، فرانسه و ایتالیا هستند می‌خواهند این انتخابات، مشارکت حداکثری نداشته و حضور حداقلی داشته باشد، نیروهای ولایی، کارآمد و حزب‎اللهی در مجلس نهم ورود نیابند.
 
* شاخص و ملاک در برابر شایعات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است
قناعت گفت: دشمنان در این انتخابات، برنامه‎ها و توطئه‎هایی دارند چه به نوع نرم‎افزاری و چه به نوع سخت‎افزاری و کارهایی در دستور کارشان است، شایعات شاخدار ایجاد می‎کنند ولی مردم ما آنچه که شاخص و ملاک باید باشد را صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بدانند.
وی ادامه داد: شایعات از این به بعد، ممکن است زیاد شود، سایت‎های دشمن در داخل کشور که استحاله شده‎اند و جزو نیروها و سربازان دشمن هستند از این طریق حرف‎های سی‎ان‎ان و فاکس‎نیوز را می‎زنند و برای اینکه در جامعه اسلامی التهاب ایجاد کنند، دروغ‎پردازی‎های زیادی در دستور کارشان است.
استاندار گلستان تصریح کرد: در انتخابات آتی باید دو محور اصلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است محقق شود و آن مشارکت حداکثری است یعنی هر چیزی که موجب گرم شدن تنور انتخاباتی می‎شود باید به آن پرداخت تا یک انتخابات باشکوه، بانشاط، پوینده و بالنده با حضور حداکثری انجام گیرد.
 
* تن دادن به قانون بزرگ و کوچک ندارد، خودی و غیرخودی هم نمی‎شناسد
قناعت تاکید کرد: محور دوم قانون‎مداری است و تن دادن به قانون بزرگ و کوچک ندارد، خودی و غیرخودی هم نمی‌شناسد، چپ و راست ندارد، سیاه و سفید ندارد و همه باید تن به قانون دهند.
وی بیان کرد: 130 نفر در استان گلستان نام‎نویسی کردند که اول اسفند شورای نگهبان مشخص می‎کند از این تعداد، چند نفر صلاحیت لازم را برای کاندیداتوری مجلس نهم، خواهند داشت و ما نیز منتظر رسیدن زمان موعد خواهیم بود که شورای نگهبان هر چه اعلام کرد باید تابع قانون بود.
استاندار گلستان عنوان کرد: از تعداد 130 نفر تنها هفت نفر رای می‎آورند و 123 نفر نیز رای نمی‎آورند لذا افرادی که رای آوردند باید شاکر باشند که مردم به آنها اعتماد کرده و مسئولیت سنگینی را بر دوش‎شان گذاشته‎اند و باید تابع قانون باشند و آن 123 نفری هم که رد‎ صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شدند نیز باید تابع قانون عمل کنند.
 
* گناه اصلی سران فتنه این بود که تابع قانون نبودند
قناعت خطاب به هر یک از کاندیداها خاطر نشان کرد: هر یک از کاندیداها برای انتخاب شدن امید داشته باشند چه آنکه اول جدول قرار گرفته، چه آن کسی که در انتهای جدول قرار دارد، امید باید در همه وجود داشته باشد، چرا که امید نشاط می‌آورد، رقابت می‎آفریند، مشارکت حداکثری فراهم می‎کند و در نهایت هم صلاحیت نمایندگان در این انتخابات توسط مردم تعیین می‌شود.
وی در خصوص جریان فتنه به بیانات رهبری اشاره کرد و افزود: گناه اصلی سران فتنه این بود که تابع قانون نبودند لذا هر کس در هر رده‎ای که باشد هیچ فرقی در برابر قانون ندارد.
استاندار گلستان اظهار کرد: هیئت اجرایی، هیئت بازرسی و هیئت نظارت همگی پای‎ کار هستند و اشرافیت کامل بر امور دارند و ان‌شاءالله شاهد مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات باشیم همچنین امیدواریم افرادی در این انتخابات رای بیاورند که افرادی کارآمد،حزب‎اللهی، ولایی هستند و تفکرات‌شان به مواضع مقام معظم رهبری نزدیک است.
انتهای پیام/ج10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول