اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

الگوی مردم‌سالاری دینی در خاورمیانه فراگیر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ترس دشمن از فراگیر شدن الگوی مردم‌سالاری دینی در خاورمیانه است و این مسئله‌ای است که آنها خود به آن تاکید دارند.

الگوی مردم‌سالاری دینی در خاورمیانه فراگیر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران ستادی استانداری گلستان اظهار داشت: یک رخداد بزرگ همچون انتخابات را در پیش رو داریم که مردم ایران همواره نشان داده‎اند که در عرصه انقلابی‌گری، پیشکسوتی و حضور در انتخابات از همه ملت‎ها جلوتر هستند.
وی با اشاره به اینکه تاثیر انتخابات ایران تنها در کشور خلاصه نمی‎شود، تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم را نباید تنها یک انتخابات عادی در محدوده جغرافیایی خاص قلمداد کرد بلکه تاثیرات آن بر خاورمیانه نیز اثرگذار خواهد بود.
قناعت با بیان اینکه نگاه جهانیان به این انتخابات دوخته شده است، ابراز داشت: ادعای دشمن این است که خاورمیانه به دنبال یک مدل حکومتی هستند و این مسئله را سایت‎های غربی، اسرائیل، آمریکا و فرانسه با تحولات ایجاد شده در منطقه به خوبی اشراف دارند و این مسئله‎‎ای است که آنها خود به آن تاکید دارند که این مدل در خاورمیانه نمی‎تواند مدل لیبرال دموکرات باشد.
استاندار گلستان با توجه به سخن دشمنان که مردم خاورمیانه به دنبال مدل مردم‌سالاری دینی ایران هستند، بیان داشت: دشمن به دنبال این است که هر چه دارد رو کند تا مردم منطقه این مدل حکومتی ایران اسلامی را نپذیرند و یک الگوی جدید برای آنها ارائه دهد.
وی ادامه داد: اگر منویات مقام معظم رهبری به خوبی دنبال شود ایران از پیچ خطرناک عبور خواهد کرد.
قناعت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دو ماه پیش رهبر فرمودند که دنیا در حال گذر از یک پیچ خطرناک است و کسینجر نیز در دو هفته پیش بیان داشت که باید خوب نگاه کنیم تا ببینیم در سر پیچ چه کسی ایستاده است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه منظور کسینجر از کسی که سر پیچ ایستاده است مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: دشمن می‎داند که اگر ملت ایران با حضور گسترده خود بار دیگر در صحنه انتخابات حماسه خلق کنند مردم منطقه الگوی مردم‌سالاری دینی را برای خود برخواهند گزید.
وی اذعان داشت: از همین‌رو دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا ایران نتواند از این مرحله عبور کند و این سخنان در مورد موقعیت ایران اسلامی در منطقه صحبت دشمنان نظام است نه دوستداران آن و اگر به سایت‎هایشان مراجعه کنید برخی از این عبارت‎ها را بدون هیچ‌گونه تحلیل و تعریف خواهید دید.
انتهای پیام/ن۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول