اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

رقابتی کردن شورای آموزش‌ و ‌پرورش در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: رقابتی کردن شورای آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

رقابتی کردن شورای آموزش‌ و ‌پرورش در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: برای آینده و افق شورای آموزش و پرورش برنامه‎ها و فعالیت‎هایی جدا از شرح وظایف تعیین شده انتظار داریم که یکی از این برنامه‎ها رقابتی کردن شورا و توجه به پالایش مصوبات است تا مصوبات از محتوا و وزن بیشتری برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه برای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان شاخص تعریف شود، تصریح کرد: شاخص‎‎ها فعالیت شوراها امتیازبندی شود تا ارزیابی خوبی از برنامه‎‎ها انجام شود و میدان برای رقابتی شدن فعالیت‎ها فراهم شود.

قناعت بهره‎گیری از ظرفیت‎های قانونی شورای شهر و شهرداری را از دیگر برنامه‎های پیش روی شورای آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: در برنامه‎های آینده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای بهره‎وری در فعالیت‎های شورای دانش‌آموزی استفاده شود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: توسعه و فعال‌سازی کارگروه‌های مختلف در شورا باید متناسب با نوع کار تعریف شود و در تمام شهرستان‎ها به منظور ارتقای مصوبات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: تعامل و تبادل تجربیات با شوراهای دیگر استان‌ها به افزایش کارآمدی شورای دانش‌آموزی استان اضافه خواهد کرد.

قناعت گفت: سال گذشته در این خصوص فعالیت خوبی انجام شده و جا دارد که شواری شهرستان‎ها نیز با شهرستان‎های استان‎های همجوار که در ویژگی‎هایی با هم سنخیت دارند تعاملات و نشست‎ها به منظور آشنایی، بالا بردن کارکرد شوراها و تنوع برنامه‎ها فراهم شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: شوراها بستر را برای زمینه مشارکت همگانی بیشتر فراهم کنند تا نقش مردم در این حوزه پررنگ‎تر از گذشته باشد.

این مسئول همچنین در خصوص نهضت قرآنی اذعان داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارد تا 10 میلیون حافظ قرآن تربیت شود و در راستای تحقق این امر باید همه پای کار بیایند گر چه خاستگاه اصلی اجرای این برنامه آموزش و پرورش است.

قناعت بر همکاری شورا با خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و اذعان داشت: همکاری شورای آموزش و پرورش با خیرین مدرسه‌ساز شدیدا احساس می‎شود و این تعامل باید پررنگ و عمیق شود تا بیش از گذشته به برکات خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول