اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف شورای نگهبان

صلاحیت سادات‌ابراهیمی تأیید شد

خبرگزاری فارس: نماینده شوشتر که در دور نخست بررسی صلاحیت‌ها از طرف هیئت اجرایی شوشتر تأیید و در اعلام نظر هیئت نظارت بر انتخابات خوزستان رد صلاحیت شده بود، از طرف شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

صلاحیت سادات‌ابراهیمی تأیید شد

نماینده فعلی مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پس از اعتراضی که در زمان قانونی برای بررسی مجدد صلاحیت به شورای محترم نگهبان ارسال شد شورای نگهبان در این‌باره اظهار نظر شفافی کرد و این حقیر را برای حضور در صحنه و تداوم توفیق خدمت به مردم شوشتر و گتوند تأیید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی افزود: در شرایط کنونی هواداران باید بر احساسات خود کنترل داشته باشند و از تخریب و حرکت‌های احساسی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته فرمودند کاندیداها و طرفداران آنها نباید دست به تخریب هم‌دیگر بزنند و در این‌باره باید دقت نظر زیادی شود و به این دلیل همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم تلاش کنیم.

وی با اشاره به شناخت مردم افزود: مردنم با شناخت معیارهای منطقی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابی صحیح کنند و در این‌باره بکوشند تا افرادی دلسوز و با تجربه را برای نمایندگی مجلس راهی این ساختمان کنند زیرا اختیارات نمایندگی و... همگی باید در نحوه انتخاب در نظر گرفته شود.

سادات‌ابراهیمی تأکید کرد: تلاش بر انتخابی صحیح و پرشور باشد و همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و این مهم باید مدنظر همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی ابلاغیه کتبی شورای نگهبان به منظور تأیید صلاحیت به این حقیر تحویل داده شده است و در این‌باره هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول