اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

باید با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: باید با حضور باشکوه و حداکثری خود ضمن انتخاب کاندیدای اصلح دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را همچون گذشته ناامید کنیم.

باید با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ضمن تبریک دهه فجر و آغاز امام حضرت مهدی (عج) دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف هستیم.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به نقش موثر جوانان در عرصه های مختلف انقلاب افزود: جوانان همواره به عنوان گروه هدف و مخاطبان اصلی انبیاء عظام و ائمه معصومین (ع) بودند و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به این نسل دارند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: امروز به لطف خداوند متعال و همت جوانان غیور ایران اسلامی شاهد پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف هستیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به پیشرفت های جوانان ایران در عرصه بومی‌سازی علوم گفت: امروز به همت جوانان غیور ایران اسلامی ما در همه زمینه‌ها با پیشرفت رو به رو بودیم و در حال حاضر نیز ما در شرایطی که چندی پیش ماهواره یکی از کشورهای بزرگ صنعتی دنیا در فضا منفجر شد مو‌فق شدیم ماهواره نوید علم و صنعت را در مدار زمین قرار دهیم.

امام جمعه شهرری در ادامه کنفرانس جوانان و بیداری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: این جوانان با تعجب به پیشرفت‌های ایران اسلامی نگاه می کردند و پیشرفت ایران اسلامی در عین تحریم هایی که از سوی دشمنان صورت می گیرد برای آنها تعجب انگیز بود و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه فناوری و فضایی‌ بیانگر این مهم است که  ما به فضل خدا در چند سال آینده ایرانی فضانورد را به یکی از کرات می فرستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان اهمیت انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتخابات یکی از مهمترین لحظات در تاریخ انقلاب اسلامی است و دشمن به آن چشم دوخته و مردم ما باید با حضور باشکوه و حداکثری خود ضمن انتخاب کاندیدای اصلح دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را همچون گذشته ناامید کنیم و با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول