اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

نامزدهای انتخابات مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناباد اظهار داشت: لازم است نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و ضمن رقابت با یکدیگر از خصومت، دشمنی، بداخلاقی، اتهام زدن، وعده‌های دروغ و تضعیف نظام و خدمت‌گزاران مردم بپرهیزند.

وی با گرامیداشت دهه فجر و سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز به لطف خداوند متعال اثرات انقلاب اسلامی ایران را در خیزش‌های اسلامی مردم کشورهای منطقه مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه گناباد بیان کرد: بی‌تردید دهه مبارک فجر به ویژه یوم‌الله 22 بهمن، مظهر اقتدار، هم‌بستگی و اتحاد و نشان‌ دهنده عزم راسخ و پولادین ملت مسلمان ایران است.

وی اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تلألو فجر حقیقت در آیینه ظفر و نقطه عطف به ثمر نشستن مبارزات تاریخی ملت شجاع و قهرمان ایران در مسیر آزاداندیشی و ظلم‌ستیزی است.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه اگر این انقلاب اسلامی نبود امروز ایران، یک کشور غیرمذهبی بود اما این انقلاب، اسلام را در ایران زنده کرد،‌ بیان داشت: رژیم شاه، کشور را در اختیار آمریکا، اسرائیل و غرب قرار داده بود اما انقلاب اسلامی، ایران را مستقل کرد به طوری که امروزه در بسیاری از اقلام به خودکفایی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول