اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

نباید پول و قدرت صحنه انتخابات را رقم بزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم فریب هدایای کاندیداها را نخورند، گفت: نباید پول و قدرت صحنه انتخابات را رقم بزند.

نباید پول و قدرت صحنه انتخابات را رقم بزند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: برخی از کاندیداهای انتخابات سعی دارند با اعطای هدیه‌های مختلف به نوعی رای مردم را بخرند که باید همگی در این زمینه هوشیار باشیم.

وی ابراز داشت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این هدایا از کدام پول و چه راهی تامین می‌شود و آیا هزینه‌های آنچنانی در شان یک نماینده است.

خطیب جمعه شیراز ادامه داد: دشمن امروز با تمام وجود به جنگ با این انتخابات آمده و به دنبال کم‌اثر کردن آن است و می‌خواهد حضور مردم را کم‌رنگ کند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: برخی نیز با طراحی فتنه‌های اقتصادی به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات هستند که باید در این زمینه نیز مردم بصیرت تمام داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شیراز تصریح کرد: باید همگی هوشیار بوده و در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشیم.

ایمانی با بیان اینکه برگزاری انتخابات با شکوه و سالم نیازمند همراهی مردم و داوطلبان است ادامه داد: رقابت باید سالم باشد و سالم بودن آن موقعی است که اجازه ندهیم بیگانگان برای ما خط و نشان بکشند

وی تصریح کرد: انتخاباتی سالم است که کاندیداها مواضع مثبت خود را بگویند و قواعد اخلاقی رعایت شود تا مردم در فضایی پاک و دور از غیبت و تهمت بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به هفته وحدت ابراز داشت: امروز به وحدت کلمه و هماهنگی محتاج هستیم و در فضای بیداری اسلامی باید تمام کشورهای اسلامی دست به دست یکدیگر برای رسیدن به آرمان انبیا تلاش کنند.

وی به دهه فجر نیز اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها باید مقایسه‌ای از دیروز و امروز داشته باشند چراکه آمریکا بر هر چیز ما سلطه کرده بود و امروز را که فرزندان این کشور و نیروهای مسلح به تمام توانمندی‌ها رسیده و دنیای کفر را تحقیر می‌کنند به مردم نشان دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول