اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی:

هیئت‌های بازرسی نظارت دقیقی بر فعالیت نامزدهای انتخابات دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی از نظارت دقیق هیئت‌های بازرسی استان بر فعالیت نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مردم می‌توانند تخلفات صورت گرفته را به این هیئت‌ها گزارش دهند.

هیئت‌های بازرسی نظارت دقیقی بر فعالیت نامزدهای انتخابات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری صبح امروز در جمع خبرنگاران صیانت و حفاظت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های بازرسی انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: براساس ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور حسن جریان انتخابات ستاد بازرسی وزارت کشور تحت عنوان هیئت مرکزی بازرسی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس هیئت‌های بازرسی انتخابات در استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز تشکیل شد تا کارها به صورت کاملاً شفاف و قانونی انجام شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی به گوشه‌‌ای از وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات اشاره کرد و افزود: کنترل و نظارت بر عملکرد نامزدهای نمایندگی مجلس و مجریان انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های نظارت انتخابات است.

ناصری جمع‌آوری، ثبت و مستندسازی فعالیت‌ها و تلاش در راستای برگزاری انتخابات سالم، شفاف و با نشاط که با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود را از دیگر اهداف و وظایف این مجموعه عنوان کرد.

وی از تشکیل هیئت‌های بازرسی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان خبر داد و اظهار داشت: سعی شده که این هیئت‌ها از افرادی کاملاً بی‌طرف و صالح انتخاب شود تا هیچ شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

*تشکیل 24 هیئت بازرسی و نظارت در خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی از تشکیل 24 هیئت بازرسی و نظارت در خراسان‌جنوبی خبر داد و تصریح کرد: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را از طریق سامانه 111 یا با شماره‌های 2223955 و 2214004 به اطلاع مسئولان این هیئت‌ها برسانند.

ناصری ادامه داد: هم‌چنین مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را از طریق سامانه پیام کوتاه 20008385 به اطلاع هیئت بازرسی انتخابات کشور برسانند.

وی به برخی از تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: انجام تبلیغات پیش از موعد، سوءاستفاده از امکانات اداری، عدم رعایت زمان تعیین شده قانونی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی از جمله این تخلفات است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول