اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

حضور در انتخابات مهم‌ترین قدردانی از انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: حضور در انتخابات مهم‌ترین قدردانی از انقلاب است.

حضور در انتخابات مهم‌ترین قدردانی از انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی امری مهم است و امروز امت اسلام بیش از هر چیز به وحدت و همدلی نیاز دارد.

وی افزود: وحدت بین مردم و مسئولان و همچنین وحدت بین قومیت‌های مختلف باید تقویت شود و بدون تردید با وحدت می‌توانیم بر تمام مشکلات غلبه کنیم.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به دهه فجر خاطرنشان کرد: اگر عمران و آبادانی فعلی را با زمان قبل از انقلاب مقایسه کنیم، متوجه پیشرفت بسیار زیادی می‌شویم.

گنجی تصریح کرد: در زمان قبل از انقلاب کمتر از یک درصد روستاهای این شهرستان آب و برق داشتند و الان کمتر از 10 روستای غیربرخوردار در شهرستان داریم و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم و بدون تردید یکی از مهم‌ترین قدردانی‌ها از این انقلاب، حضور گسترده در انتخابات مجلس است.

امام جمعه جم در ادامه به 19 بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی با رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: 19 بهمن روز نیروی هوایی در واقع افتخار بزرگی برای نیروی هوایی است و درست در زمانی که رژیم طاغوت به سرکوب مردم می‌پرداخت نیروی هوایی به مردم پیوست.

گنجی همچنین به 20 بهمن سالگرد عملیات والفجر 8 اشاره کرد و بیان داشت: با تصرف فاو در واقع دست عراق را از دریا قطع کردیم و دشمن باور نمی‌کرد که فاو را از دست بدهد.

وی در ادامه به دیدار جوانان بیداری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد دیدار جوانان 73 کشور اسلامی با رهبر معظم انقلاب بودیم و مقام عظمای ولایت در این دیدار، توجه جوانان به معنویت و توجه به خدای متعال را مهم‌ترین مسئله برشمردند.

امام جمعه جم در ادامه با انتقاد از وضعیت استخدام نیروهای بومی در آزمون اخیر وزارت نفت اذعان داشت: در تیرماه امسال تعداد زیادی از جوانان شهرستان جم و شهرستان‌های دیر و کنگان در آزمون استخدامی پذیرفته شدند و به بهانه‌های واهی در مصاحبه رد شدند که از مسئولان وزارت نفت و مسئولان ارشد استان انتظار داریم تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول