اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مسعود قانعی‌فرد ظهر امروز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت این هفته را فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره پیشگامان اتحاد بین مذاهب و ادیان برشمرد و افزود: در هفته وحدت مردم یک بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کرده و پیام رسالت رسول گرامی اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی رسیدن به هر پیروزی را در گرو اتحاد و هم‌بستگی عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه یکپارچگی و بر محوریت امام و رهبری به ثمر رسید.

فرماندار میناب دهه فجر را دریچه‌ای باز به سوی پیشرفت و ترقی میهن اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همیشه و همواره برای وارد کردن ضربه به ملت و انقلاب در صحنه‌ها با ترفندهای گوناگون وارد عمل شده‌اند.

قانعی‌فرد عنوان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب با ترور شخصیت‌ها و چهره‌های مؤثر انقلابی، سپس با جنگ تحمیلی و در ادامه با توطئه‌های مختلف فرهنگی سعی کردند تا روند انقلاب و پیشرفت آن را کُند کنند اما جوانان متعهد و مومن همواره روز به روز بر موفقیت‌های این کشور اضافه کردند.

وی گفت: تمام قدرت‌های فاسد و یاوه‌گویان دنیا بدانند ملت ایران ملتی صبور، با ایمان و اراده قوی و همیشه در صحنه است و همواره پیرو مکتب ولایت و پشتیبان رهبری است.

قانی‌فرد با اشاره به وجود 246 شهید و بیش از 3 هزار رزمنده در میناب ابراز کرد: مردم میناب همانند دیگر نقاط کشور در صیانت از انقلاب عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام نشان دادند.

قانعی‌فرد دوران استعمار و دیکتاتوری سران کفر در دنیا را روبه پایان و نابودی دانست و افزود: زور و ظلم دیگر به برکت بیداری اسلامی در دنیا رنگ باخته است.

وی هم‌چنین با اشاره راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در این دو صحنه گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول