اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

ایجاد آگاهی درباره معیارهای انتخابات از مهم‌ترین وظایف رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها در شرایط کنونی، ایجاد آگاهی درباره معیارهای انتخاب نمایندگان وظیفه‌شناس و قانون‌گراست.

ایجاد آگاهی درباره معیارهای انتخابات از مهم‌ترین وظایف رسانه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: حفظ تقوا در تمامی امور زندگی از مسائلی است که همگان باید آن را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در روز قیامت مطرح است نامه اعمال بندگان است که در آن روز تمامی اعمال، کردار و رفتار ما در برابر دیدگانمان به نمایش گذاشته می‌شود.

یعقوبی با اشاره به اهمیت رعایت دستورات الهی در حوزه اقتصاد افزود: افرادی که در وضعیت رکود اقتصادی به عمل احتکار روی می‌آورند باید بدانند که فردای قیامت در محضر عدل الهی باید پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که برای مردم به وجود آورده‌اند، باشند.

خطیب جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به ایام دهه فجر تصریح کرد: این ایام باید یادآور دوران خوش پیروزی انقلاب اسلامی باشد و همه باید تلاش کنند تا فرامین رهبر معظم انقلاب درباره این ایام را به خوبی اجرا کنند.

امام جمعه شهرضا در ادامه با تشریح اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم از سوی مسئولان بیان داشت: همگان باید بدانند و آگاه باشند که مشکلات و نارسایی‌های معیشتی نباید مردم را دل‌زده کند.

یعقوبی با اشاره به سالروز اعلام هم‌بستگی همافران با انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی آنها با امام خمینی(ره) گفت: این روز به عنوان یک واقعه تاریخی بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد و به همین دلیل این روز را روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نامیدند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرضا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری از مسائلی است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته‌اند، بزرگ‌ترین عاملی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، پشتوانه مردمی بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول