اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 91

انتخابات سرمایه و پشتیبان نظام است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر علوم با بیان اینکه امروز کانون توجه دشمن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تاکید کرد: انتخابات سرمایه نظام و پشتیبان نظام است.

انتخابات سرمایه و پشتیبان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، کیوان مرادیان صبح امروز در جمع فرهنگیان بابل اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه ریزش‌های محدودی در کشور وجود دارد، اما رویش‌های متعددی درحال روئیدن است. عده‌ای که طمع کرده و به عنوان ابزار بیگانه درآمدند توسط ملت از صحنه حذف شدند.

وی تصریح کرد: این خواص غفلت کرده و از انقلاب جدا شدند، اینها کسانی بودند که حتی فرزندان خود را در راه انقلاب فدا کرده و حتی خود نیز در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب زندانی شدند.

مرادیان بیان داشت: نباید شیطان ما را به صرف داشتن سوابق وسوسه کند و سوابقی که مردم را به انحراف بکشاند شیطانی است وگرنه افراد با سوابق درست از سرمایه‌های کشور هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروز کانون توجه دشمن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات سرمایه نظام و پشتیبان نظام است که دشمن از آن به عنوان سمبلی از جریان حکومت برای ارائه خط و روش و صدور ایدئولوژی به کشورها یاد می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: دشمن از مدت‌ها قبل فتنه 88 را برنامه‌ریزی کرد، اما برخی‌ها از داخل فریب خورده و با دشمن همراه شدند؛ اما ملت ما با حضور پرشکوه در راهپیمایی 9 دی همه برنامه‌های دشمن را به هم ریخت و تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد.

مرادیان با بیان اینکه دارابودن مجلسی کاردان و نمایندگانی با اعتقاد و مصمم در ویرانگری ثروت و قدرت نیاز امروز جامعه ما است، بیان داشت: با توجه به اینکه اعتقاد کامل به نظام و سلامت و شجاعت رهبری داریم و معتقد هستیم مسئولان نظام در راستای اهداف رهبری حرکت می‌کنند ولی انحرافات، فسادها و تبعیض‌هایی در برخی دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که نباید باشد.

این مسئول بیان داشت: امروز ریشه بزرگ فقر و بی‌عدالتی در این است که ثروت‌اندوزان با قدرت گره خورده و عدالت در برخی مکان‌ها اجرا نشده است. همچنین نباید اجازه داد هر کسی وارد مجلس شود.

وی متذکر شد: در مجلس نهم باید شاهد یک مجلس انقلابی با افراد فرهیخته با سوابق درست و شایسته بوده که ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته و به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول