اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه رفسنجان:

نامزدهای انتخابات تنها به رقابت سالم فکر کنند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه رفسنجان گفت: نامزدهای انتخابات تنها به رقابت سالم فکر کنند، زیرا مردم می‌دانند، کسانی که به قدرت‌های اقتصادی و زر و زور متصل هستند، سودی برایشان ندارند و هرگز آنها را انتخاب نمی‌کنند.

نامزدهای انتخابات تنها به رقابت سالم فکر کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به اینکه شرایط سخت اقتصادی تمام دنیا را فرا گرفته است، اظهار داشت: در گذشته صادرات ما اندک بود و در حال حاضر با توجه به صادرات بالای کشور، با وجود فشارهای استکبار جهانی تحریم شده‌ایم.

وی ابراز داشت: همه سختی و تحریم‌ها از اقتدار و عظمت ایران و ایرانی  کم نکرده است، بلکه اراده‌ها را مصمم‌تر کرده تا بر مشکلات بیش از پیش فائق آیند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: امام صادق (ع) در حدیثی ضمانت کردند، هر کس که در زندگی میانه‌روی کند، فقیر نمی‌شود و با توجه به این حدیث، خانواده‌ها باید میراث قناعت را برای فرزندان خود به ارث بگذارند و بازار نیز بیشتر از منافع خود به فکر مردم باشد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: دهه فجر را باید برای مردم به گونه‌ای تبیین کنیم که آنها هم برای فرزندان خود بتوانند به راحتی بیان کنند و بفهمند برای این آسایشی که در آن هستیم، چه زحمت‌ها کشیده و خون‌ها ریخته شده است تا آن را پاس بداریم و رهرو راه آنها باشیم.

وی بر برگزاری انتخاباتی سالم تاکید و اذعان کرد: در نزدیکی انتخابات از نامزدها و طرفداران آنها تقاضا می‌کنیم که تنها به رقابت سالم فکر و از کارهای خلاف پرهیز کنند، زیرا در شهری مذهبی مانند رفسنجان مردم فرهیخته می‌دانند کسانی که به قدرت‌های اقتصادی و زر و زور متصل هستند، سودی برایشان ندارند و هرگز آنها را انتخاب نمی‌کنند.

خطیب جمعه رفسنجان به سه نیاز شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: همدلی بین اقشار مختلف مردم و مسئولان به دنبال یک هدف، ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای اشتغال و تربیت نیروی انسانی متعهد و دلسوز سه نیاز اصلی رفسنجان است که با عدم شعار و پرهیز از نفاق میسر می‌شود.

رمضانی‌پور با بیان اینکه گناه در زندگی انسان گره ایجاد می‌کند و مانع پیمودن قله‌های ترقی می‌شود، تصریح کرد: به فرموده امام علی (ع)، دل را مجذوب دنیا نکنید و از آن چه که ما را به معصیت تشویق و ترغیب می‌کند، باید بپرهیزیم.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که به حکومت و نظام ولایی کمک می‌کند، قناعت پیشه کردن است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول