اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

انتخابات تکلیفی برای نشان دادن اقتدار ملی کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان حضور در انتخابات را یک تکلیف برای نشان دادن اقتدار ملی کشور دانست و گفت: دشمنان تمام امکاناتشان را بسیج کرده‌اند تا انتخابات ما را رصد کنند.

انتخابات تکلیفی برای نشان دادن اقتدار ملی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری جمعه شب در همایش اخلاق انتخابات در دیر اظهار داشت: اگر سخن از انقلاب و عظمت آن می‌گوییم به اهل بیت برمی‌گردد و ما اهل بیت (ع) را خمیر مایه انقلاب اسلامی خود می‌دانیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی در سی و سه سال عمر انقلاب در تمام آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند، افزود: بزرگان ما همیشه می‌گویند اگر پیامبر و امیرالمومنین مردمی همچون مردم ایران اسلامی داشت تاریخ صدر اسلام به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

حسینی در ادامه افزود: اهداف بلند و بزرگ امام(ره) امروز هم در میان ما است و چقدر زیباست این جمله علامه امینی که امام ذخیره الهی برای شیعیان است.

حسینی در همایش اخلاق در انتخابات در گفتمان امام(ره) و رهبری گفت: بر اساس آموزه‌های دینی مردم برخوردار از حاکمیت دینی هستند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن توجه شده است.

وی تصریح کرد: گاهی انسان‌ها که مبنای حاکمیت هستند به صورت موجودی بی‌ارزش و تحت حاکمیت قدرتمندان معرفی شده‌اند و فقط حق حیات معمولی دارند و عده‌ای راه افراطی طی کردند و به تایید و تمجید انسان به گونه‌ای پرداختند که مقوله اومانیسم را داریم و زیر بار دین و معنویت نمی‌رود و شاخص او انسان است.

امام جمعه موقت قم حضور در انتخابات را یک تکلیف برای نشان دادن اقتدار ملی کشور دانست و افزود: دشمنان تمام امکاناتشان را بسیج کرده‌اند تا انتخابات ما را رصد کنند.

حسینی‌بوشهری افزود: مجلس نهادی است که در طول تاریخ بعد از انقلاب نقش‌آفرین بوده و حتی قبل از انقلاب در زمانی که افراد تاثیرگذار در مجلس بوده‌اند بهترین مقابله را با بیگانگان و استکبار داشته است.

وی شرکت در انتخابات را هم حق و هم تکلیف دانست و خاطر نشان کرد: تمام دنیا نظاره گر هستند که شعور ملت را ببینند و فهم بالای مردم ما را درک کنند، بنابراین هر چه حضور مردم قوی‌تر و قدرتمندتر باشد، آبرو و عزت نظام را در دنیا چند برابر می‌کند و باعث می‌شود دشمن تا کیلومترها عقب‌نشینی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور حداکثری مردم را لازمه کار انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور همراه با رقابت و برگزاری سالم انتخابات، پوشش دادن به امنیت انتخابات، پرهیز از تبلیغات مضر از جمله نکاتی است که همگان باید به آن توجه کنند.

وی یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران‌شان و اقشار مختلف مردم این انتخابات را به عنوان یک وظیفه دینی تلقی کنند و بدانند انتخابات در ایران غیر از سیستم‌های رایج دنیا است و باید این تکلیف دینی و الهی را برای اعتلای نظام با مسائل دیگر آمیخته نکنیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان در پایان شرکت در انتخابات را به مثابه جهاد و مبارزه با دشمن دانست.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول