اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

انتخابات باید رقابتی رفاقتی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان ضمن تاکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: انتخابات در ایران باید رقابتی رفاقتی باشد، چرا که برگزاری انتخابات صحیح در سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

انتخابات باید رقابتی رفاقتی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: از اصولگرایان می‌خواهیم که با سعه‌صدر اجازه دهند وحدت بین گروه‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات ایجاد شود.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر، دهه طلوع انقلاب فجر سعادت ملت‌ها و زمینه عمل به ارزش‌های اسلامی بود.

خطیب موقت جمعه اصفهان تاکید کرد: دهه فجر درخشش خورشید اسلام، رهایی از طاغوت و پیوستن به یاقوت، جدا کردن تاریخ گذشته و آینده ایران، زنده شدن آتش‌فشان توده‌های مردمی و پایه‌گذار عزت اسلام و مسلمین بود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر سبب صدور انقلاب و بیداری امروز مسلمانان شده است، بیان داشت: بهمن‌ماه سال گذشته حسنی مبارک و بهمن‌ماه امسال نیز علی عبدالله صالح به عنوان دو دیکتاتور سقوط کردند.

مهدوی انقلاب ایران را انقلابی فکری دانست و تصریح کرد: این انقلاب دوام داشته و چون علیه مستکبران است نصرت الهی را به همراه دارد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیداری‌‌های اخیر کشورهای اسلامی را زمینه‌ساز حکومت مهدوی(عج) دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با جوانان شرکت‌ کننده در اجلاس جوانان و بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: حدوث و بقای یک انقلاب به نیروهای جوان و افکار با تجربه نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی پیچش بزرگ تاریخ است، تأکید کرد: این پیچش بزرگ و تاریخی به دست جوانان نخبه در کشورهایی که در آنها بیداری اسلامی رخ داده‌ محقق می‌شود و استکبار را به نابودی می‌کشاند.

مهدوی در ادامه به سوءاستفاده استکبار از اختلافات برخی سران عرب با سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و سران استکبار با ایجاد اختلاف بین مردم سوریه و تجهیز مخالفان دولت به سلاح‌های جنگی، به دنبال سقوط سوریه هستند اما مشهود است که تنها کشورهای طاغوتی وابسته به غرب سقوط می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات در ایران باید رقابتی رفاقتی باشد چرا که سرنوشت جامعه به صحیح برگزار شدن آن بستگی دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انتخابات نباید سبب کینه‌ها و غیبت‌ها شود، ادامه داد: انتظار داریم تا در این انتخابات شیرینی حضور حداکثری مردم را ببینیم.

وی با اشاره به لزوم حضور تمام جناح‌‌های سیاسی پیرو انقلاب و ولایت در انتخابات گفت: از اصولگرایان می‌خواهیم که با سعه‌صدر اجازه دهند وحدت بین گروه‌های مختلف اصولگرایی ایجاد شود.

مهدوی به لزوم جلوگیری از تشنج و بحران سیاسی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: باید مراقب باشیم تا حرکتی که دشمن دو سال پیش ایجاد کرد از در دیگری وارد نشود و به نظام ضربه نزند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول