اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

سهم آورده مهمترین مشکل مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی سهم آورده متقاضیان را مهمترین مشکل مسکن مهر در استان اعلام کرد.

سهم آورده مهمترین مشکل مسکن مهر است
به گزارش خبرنگار فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی صبح امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان با برشماری موانع پیش روی تسریع در احداث پروژه‌های مسکن مهر در آذربایجان غربی اظهار داشت: متخصصان ساختمان‌سازی خوب می‌دانند که کار در مرحله نازک‌کاری ساختمان هم زمان‌بر و هم هزینه‌بر است و در عین حال مدیریت توانمندتری را نیز طلب می‌کند و با نزدیک شدن بسیاری پروژه‌ها به این مرحله باید به صورت جدی‌تری به روند احداث پروژه‌ها نظارت شود.
وی تصریح کرد: هم اینک مشکل سهم آورده متقاضیان به‌عنوان یکی از دلایل کندی سرعت احداث پروژه‌ها مطرح است و تعاونی‌های مسکن مهر باید مجدانه در راستای رفع این مشکل تلاش کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: قبل از این به گونه‌ای موضوع مسکن مهر مطرح شده است که مردم می‌پندارند با 3 تا 4 میلیون تومان آورده شخصی خواهند توانست صاحب خانه شوند در حالی که هم اینک در مواقعی تا 30 میلیون تومان آورده شخصی در برخی پروژه‌ها از متقاضیان درخواست می‌شود و این مشکلی است که باید بدان چاره‌جویی شود.
وی در عین حال نتایج گزارشات رسیده از پروژه‌ها را چندان جالب توجه و امیدبخش ارزیابی نکرد و گفت: متوسط 47 درصد پیشرفت فیزیکی در حالی که پروژه های مسکن مهر استان از سال 88 و در مواقعی زودتر از آن آغاز شده‌اند اصلا پذیرفتنی و رضایت‌بخش نیست.
وی متوسط معقول و مقبول احداث پروژه‌های مسکن مهر را 36 ماه اعلام کرد و خواستار توجه مسئولان تعاونی‌ها به کیفیت در پروژه ها شد.
محمودی، وجود برخی پیمانکاران غیرمتعهد را از دیگر مشکلات مسکن مهر استان اعلام کرد و ادامه داد: در سال 90 بسیاری از مشکلات پیش روی احداث مسکن مهر در استان برداشته شد و به نسبت سال 89 پیشرفت بهتری در روند پروژه‌ها را شاهد بودیم اما انتظار مردم بیش از اینها است و باید عزم جدی‌تری برای اتمام پروژه‌ها در دستور کار متولیان امر باشد.
وی در عین حال از مسئولان خواست در ارائه آمار و ارقام مربوط به آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر با دقت عمل بیشتری بپردازند تا علاوه بر ایجاد نکردن توقعات بی‌مورد زحمات متولیان مسکن مهر هم دچار خدشه نشود.
معاون امور عمرانی استاندار از شرکت‌های خدمات‌رسان مثل آب، برق و گاز خواست در ایام باقی مانده تا دهه فجر هر چه زودتر انشعابات مشترکان را بر سر پروژه‌ها برسانند.
وی تصریح کرد: با اوضاعی که بر پروژه‌هایمان حاکم است باید حداقل سه سال دیگر برای اتمام مسکن مهر در استان صبر کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول