اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان خبر داد:

واگذاری بیش از 13 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان گفت: در مجموع 13 هزار و 741 واحد تاکنون به مردم استان واگذار شده است.

واگذاری بیش از 13 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان، واگذاری مسکن تا سال 84 را 4 هزار و 772 واحد عنوان کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت عدالت محور 33 هزار و 524 واحد مسکونی واگذار شده است.
وی تاکید کرد: سهمیه شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال 89 و 90، 19 هزار و 500 واحد مسکونی بود که این سهمیه به 25 هزار و 500 واحد افزایش یافت که 6 هزار واحد مسکونی بیشتر از دو سال اضافه شده است.
باباپور یادآور شد: در سال جاری بیش از 5 هزار واحد مسکونی مهر واگذار می‌شود، که استان زنجان در این زمینه پیشرو است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 3 هزار و 527 واحد مسکن مهر در استان زنجان افتتاح شده است، ادامه داد: مجموع کل مسکن مهر افتتاح شده و قابل افتتاح در استان زنجان 13 هزار و 741 واحد است.
مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه طبق آخرین بررسی‌ها استان زنجان همچنان در این عرصه پیشتاز است، افزود: استان زنجان به دلیل تعامل بین مسئولان و مدیران در بحث مسکن مهر همواره پیشرو بوده و در آینده نیز این روند ادامه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان زنجان برای سال‌ جاری 10 هزار واحد بود که در چهار ماهه نخست سال محقق شده است.
باباپور با بیان اینکه پروژه 22 بهمن زنجان بدون اینکه قراردادی دست متقاضیان مسکن مهر باشد، دهه فجر تحویل داده شده است.
وی با بیان اینکه زمین برای پروژه‌های سال‌ جاری تامین شده است، تصریح کرد: برای پروژه‌های سال 91 مشکل وجود دارد، که باید با برنامه‌ریزی این مشکلات حل شود.
مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان بیان داشت: رتبه استان زنجان در عملکرد مسکن مهر در مقایسه با سایر استان‌های کشور مطلوب بوده و استان همواره در رتبه‌های برتر در این زمینه قرار دارد.
وی ادامه داد: هیچ استانی با حضور مقامات عالی کشور بهره‌برداری از مسکن مهر را تاکنون نداشته و استان زنجان همواره در این زمینه پیشگام بوده است.
باباپور یادآور شد: برای برگزاری جشن خانه‌دار شدن مردم استان زنجان باید برنامه‌های تاثیر گذار فرهنگی در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در کشور است.
وی با بیان اینکه استان زنجان در دهه فجر امسال جشن مسکن‌دار شدن را در کشور برگزار می‌کند، افزود: تعامل مدیران و فضای کاری هدفمند موجب پیشرو شدن استان در مسکن مهر است.
 مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله نخست واگذاری های مسکن مهر در سال 89، 3 هزار و 527 واحد به مردم واگذار شده است، افزود: در مرحله دوم سال 90 نیز یک هزار و 214 واحد به مردم واگذار شده است که می‌توان گفت در مجموع 13 هزار و 741 واحد تا کنون به مردم استان واگذار شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول