اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشکلات زیرساختی مسکن مهر هرمزگان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: مسکن ضروری‌ترین نیاز مردم در شهر رو به توسعه بندرعباس است و باید هر چه سریعتر مشکلات مربوط به مسکن مهر در این شهرستان برطرف شود.

مشکلات زیرساختی مسکن مهر هرمزگان برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده ظهر امروز  در جلسه کارگروه مسکن شهرستان بندرعباس ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: مسکن ضروری‌ترین نیاز مردم در شهر رو به توسعه بندرعباس است و باید هرچه سریعتر مشکلات مربوط به مسکن مهر در این شهرستان برطرف شود.
وی ادامه داد: پیشرفت‌های خوبی در باب احداث مسکن مهر در بندرعباس حاصل شده اما نکته اساسی که باید به آن توجه داشت مشکلات زیرساختی مجتمع‌های مسکن مهر همانند آب، برق و فاضلاب است.
فرماندار بندرعباس با اشاره به روند مناسب احداث واحدهای مسکن مهر در بندرعباس افزود: زیرساخت‌های بسیاری از واحدهای مسکن مهر متناسب با احداث ساختمان هنوز به نتیجه نرسیده که دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در این خصوص پیگیری بیشتری انجام دهند.
امینی‌زاده بیان کرد: بخشی از مشکلات زیرساختی واحدهای مسکن مهر ناشی از کمبود اعتبارات است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با پیگیری‌های بیشتر این موانع را برطرف کنند.
وی همچنین به ضرورت توجه به دیگر زیرساخت‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف به دیگر زیرساخت‌های مسکن مهر همانند زیرساخت‌های بهداشتی، امنیتی و غیره توجه کنند و مسائل مربوط به این زیرساخت‌ها را با هماهنگی مسکن و شهرسازی برطرف کنند.
فرماندار بندرعباس در پایان بر حل مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن مهر تأکید کرد و همچنین از تلاش تمام اعضا کارگروه مسکن شهرستان بندرعباس تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول