اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن محمودآباد خبر داد:

آغاز توزیع اعتبار 132 میلیارد ریالی برای مسکن روستایی محمود‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد از جذب و توزیع اعتبار 132 میلیارد ریالی برای ساخت مسکن روستایی در این شهر خبر داد.

آغاز توزیع اعتبار 132 میلیارد ریالی برای مسکن روستایی محمود‌آباد
کوروش رمضان‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: با تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن مبلغ، 132 میلیارد ریال برای ساخت مسکن در روستاهای شهرستان محمودآباد اعتبار جذب شد.
وی تصریح کرد: این مبلغ از اعتبارات سال 89 بوده که توزیع اعتبارات مذکور بین بانک‌های عامل ملی، ملت، رفاه، مسکن، تجارت و صادرات شهرستان است که روستائیان شهرستان محمودآباد برای اخذ وام 100میلیون ریالی ساخت مسکن با نرخ سود پنج درصد به بانک‌های عامل معرفی و جذب شدند و هفت درصد دیگر بهره وام را دولت پرداخت می‌کند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد ادامه داد: تا کنون یک هزار و 320 نفر از متقاضیان روستاهای شهرستان محمودآباد برای دریافت وام مسکن روستایی به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شدند که این امر در رفع کمبود مسکن در سطح روستاهای شهرستان تاثیر بسزایی داشته است
رمضان‌تبار خاطرنشان کرد: از مزایای این طرح، مهاجرت معکوس به روستاها با توجه به دارا بودن نرخ پائین سود است
رئیس بنیاد مسکن شهرستان محمودآباد با بیان اینکه متقاضیان به روز به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: ظرف یک هفته اطلاعات متقاضی در نرم افزار مربوطه وارد و به بانک معرفی می‌شوند و به متقاضی بدون سپرده در بانک عامل وام اعطا می‌شود تا از این تسهیلات نهایت استفاده را ببرند.
رمضان‌تبار در پایان اذعان داشت: این طرح فقط در دولت نهم و دهم اتفاق افتاد که نشان از توجه ویژه دولت به حل مشکل مسکن دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول