اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در راستای جلوگیری از خرید و فروش مسکن مهر؛

سند مسکن مهر به نام متقاضی واجد شرایط صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در راستای جلوگیری از خرید و فروش مسکن مهر، سند مسکن مهر به نام متقاضی واجد شرایط صادر می‌شود.

سند مسکن مهر به نام متقاضی واجد شرایط صادر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار داشت: با تعا‌مل همه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه پروژه‌های مسکن مهر به نحو مطلوبی در حال انجام است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی با اشاره به آغاز روز شمار برگزاری جشن مسکن مهر در زنجان، تصریح کرد: برنامه‌های استان در زمینه مسکن مهر باید در این 90 روز به نحو مطلوبی انجام شده و مشکلات همه پروژه‌ها حل شود.
استاندار زنجان افزود: ضروری است برخی ناهماهنگی‌هایی که در راستای اجرای این طرح در استان مشاهده می‌شود حل شده و وعده همه مسئولان در این زمینه تحقق یابد.
وی بر ضرورت توجه به زنجیره ساخت مسکن مهر در استان تاکید کرد و افزود: نماینده وزیر کشور در ستاد جشن مسکن مهر زنجان عضو است که این امر لزوم برنامه‌های جدی را برای برگزاری باشکوه‌تر این جشن را می‌طلبد.
رئوفی‌نژاد افزود: در حال حاضر با خلأهای به وجود آمده در بخش تعاون شرکت‌های تعاونی نیز برنامه‌های خود را به نحو مطلوبی پیگیری نکرده و در این راستا خلأهایی مشاهده می‌شود که ضروری است نسبت به حل این ناهماهنگی‌ها تدابیر لازم صورت گیرد.
وی بهره تسهیلات بانکی برای مسکن مهر را در مرکز استان هفت و در شهرهای استان چهار درصد اعلام کرد و گفت: نباید در این زمینه با مشکل مواجه شویم.
استاندار زنجان بر تصویب فروش اقساطی مسکن مهر در مرحله چهارم تاکید کرد و بیان داشت: این امر راه حل تضمینی برای حل مشکل عدم مراجعه مردم است.
وی گفت: افرادی که با هماهنگی‌های انجام شده برای ارائه تسهیلات راحت و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای مسکن مهر به ویژه در زمینه مالکیت توجه نکنند با ابزار قانونی و حکم تخلیه دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.
رئوفی‌نژاد بر لزوم ترویج فرهنگ آپارتمان‌نشینی تاکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم، و بررسی مشکلات این پروژه‌ها با انتخاب هئیت امنا و مسئول امور ضروری است.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته ظرفیت‌های استان زنجان در راستای احداث مسکن مهر در استان به کار گرفته شده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در زمینه احداث مسکن مهر در کشور در رتبه‌های برتر قرار داشته است، افزود: در حال حاضر نیز استان زنجان در رتبه نخست مسکن مهر در کشور قرار دارد.
وی یادآور شد: استان زنجان تنها استان کشور است که در زمینه مسکن مهر، به همه تعهدات خود عمل کرده و در سال جاری جشن خانه‌دار شدن همه مردم استان برگزار می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی ستاد جشن مسکن مهر در استان زنجان، یادآور شد: ثانیه ‌شمار برگزاری جشن مسکن مهر در زنجان آغاز شده و در دهه فجر امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.
وی برنامه‌ریزی‌های استان را در مسکن مهر مطلوب عنوان کرد و تصریح کرد: استان زنجان پیشگام احداث مسکن مهر در کشور است.
استاندار زنجان افزود: قبل از آغاز واگذاری رسمی، واگذاری غیر رسمی مسکن مهر در زنجان منعی نداشته و در حد استان، این واحدها به افراد و متقاضیان واگذار می‌شود.
رئوفی‌نژاد متذکر شد: در سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی جشن تکمیل مسکن 52 هزار خانوار شهری و روستایی استان زنجان برگزار می‌شود.
وی  متذکر شد: به دلیل تکمیل شدن تعهدات استان در سال جاری، استان زنجان الگوی مناسبی برای سایر استان‌های کشور است که باید با برگزاری مطلوب این جشن الگو مناسبی را ارائه کرد.
استاندار زنجان بر لزوم برگزاری مطلوب جشن مسکن‌دار شدن مردم استان تاکید کرد و یادآور شد: ضروری است همه دستگاه‌های دولتی استان در راستای برگزاری مطلوب این جشن همت گماشته و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.
وی از ارائه فراخوان جشن مسکن‌دار شدن مردم خبر داد و تصریح کرد: این جشن به عنوان جشن ملی باید بازخورد ملی و فرا ملی داشته باشد، چرا که بسیاری از افرادی که این امر را محال می‌پنداشتند با اطلاع‌رسانی مطلوب از کم و کیف این طرح بزرگ به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت نهم و دهم آگاه می‌شوند.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد: هر دستگاه ذیربط در بخش مسکن مهر موظف است، طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته ادامه کار دهند.
وی با اشاره به اینکه قول تحویل واحدهای مسکونی مهر تا پایان دهه فجر امسال داده شده است، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی و تلاش شود در زمان مشخص جشن مسکن دار شدن مردم گرفته شود.
استاندار زنجان با تاکید بر تلاش مسئولان برای ساخت و اتمام طرح‌های واحدهای مسکونی مهر تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان دهه فجر مسکن مهر در استان زنجان تمام می‌شود، مسئولان تلاش لازم را برای اجرای مطلوب برنامه‌های خود داشته باشند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول