اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون امور شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد:

جذب 380 درصدی اعتبارات مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور شعب بانک مسکن استان زنجان از جذب 380 درصدی اعتبار اولیه برای پروژه مسکن مهر استان زنجان در سال جاری خبر داد.

جذب 380 درصدی اعتبارات مسکن مهر در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا زهروی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار داشت: از شهرهای بالای 25 هزار نفر از 19 هزار و 918 واحد مسکن مهر معرفی شده به بانک مسکن، برای 17 هزار و 373 واحد قرارداد منعقد شده که این امر تحقق 90 درصدی تعهدات بانک مسکن است.
وی ادامه داد: در سال جاری تا 15 آبان ماه سال جاری یک هزار و 683 درصد اعتبارات اولیه برای مسکن مهر جذب شده که از این رقم در شهرهای زیر 25 هزار نفر 2 هزار و 977 واحد به بانک معرفی شده و برای 2 هزار و 799 واحد انعقاد قرار داد صورت گرفته است که می‌توان گفت 95 درصد معرفی شدگان به بانک مسکن انعقاد قرار داد شده و 380 درصد اعتبار اولیه در این خصوص جذب شده است.
معاون امور شعب بانک مسکن استان زنجان تصریح کرد: از یک هزار و 366 واحد معرفی شده در بافت فرسوده به بانک مسکن با یک هزار و 330 واحد قرارداد که 97 درصد اعتبار جذب شده انعقاد صورت گرفته است.
وی یادآور شد: از 4 هزار و واحد مسکن مهر روستایی‌، 3 هزار و 994 واحد به بانک مسکن معرفی شده و برای 3 هزار و 917 واحد با 98 درصد جذب اعتبار اولیه انعقاد قرار داد شده است.
زهروی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات مسکن مهر در استان با حضور کارشناسان بانک مسکن جلسات متعددی برگزار شده است که این مشکلات حل و در راستای جلب مشارکت مردم بیشتر همت گماشته می‌شود.
وی عدم مراجعه مردم برای فروش اقساطی را از مشکلات برشمرد و یادآور شد: مجموع دوره ساخت و فروش مسکن مهر 15 ساله است که یک سال آن برای آماده سازی و دو سال برای احداث در نظر گرفته می‌شود و طی 12 سال فروش مسکن مهر محقق می‌شود.
معاون امور شعب بانک مسکن استان زنجان خاطرنشان کرد: جریمه دیرکرد همه پروژه‌های مسکن مهر با تایید استاندار زنجان تمدید شد که در حل حاضر این مشکل همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ضروری است ساز و کارهای لازم برای این امر اندیشیده شود، بیان داشت: فروش اقساطی از مرحله چهارم که مرحله نازک کاری است آغاز شده و فروش صورت گیرد که این امر مشکلات استان را در این زمینه کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول