اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

گازرسانی قزوین الگوی کشوری شد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: طرح گازرسانی با استفاده از تسهیلات بانکی که از سوی مسئولان استان قزوین مطرح و اجرایی شد امروز به یک الگوی کشوری تبدیل شده است.

گازرسانی قزوین الگوی کشوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گا‌زرسانی به منطقه طارم در جمع مردم نیارک، در مسجد جامع این روستا بیان کرد: خوشبختانه در روز میلاد مسعود امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شاهد آغاز اجرای پروژه گازرسانی به این پروژه هستیم.
وی ادامه داد: در واقع امروز عید در عید است و مردم در چنین روز با برکتی شاهد آغاز اجرای عملیات گازرسانی به این منطقه هستند.
استاندار قزوین اضافه کرد: اگر خدمتی در جمهوری اسلامی است از موهبت الهی است و ما باید برای این نعمت خدای سبحان را شکرگذار باشیم البته هرچه شکر کنیم بازهم از شکر همه نعمت‌های خدا عاجزیم ولی شکر نعمت، افزونی نعمت آورد.
وی تصریح کرد: شما مردم سختکوش و آشنا به مبانی دین و اصول هستید و حداقل این مسائل را بیش از بنده رعایت می‌کنید؛ شما مردمی متدین و در خور خدمت و احترام هستید و ما هم به برکت خون شهدا توفیق خدمت پیدا کرده‌ایم.
عجم اضافه کرد: دولت و دلسوزان نظام عزم خود را جزم کرده‌اند و وظیفه خویش را خدمت‌رسانی به مردم می‌دانند و ما این اطمینان را می‌دهیم که با حمایت مسئولان بنا داریم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و اگر در این میان کوتاهی باشد از سر آگاهی نیست بلکه از کمبود بضاعت و منابع ناشی می‌شود.
وی عنوان کرد: این دولت عزم خود را جزم کرده و از شش سال پیش تاکنون نیز خدمات زیادی را ارائه کرده است و در این میان خود دولتمردان نیز به این میزان خدمات قانع نیستند و می‌خواهند خدمت خود را گسترش دهند.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: هر چه مطالبات مردم اجرا می‌شود مسئولان هم باید امکانات و خدمات را گسترش دهند؛ این روستا و روستاهای بخش طارم از مواهب الهی و خدمات جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و بازهم باید بهره‌مند شوند.
وی تأکید کرد: البته مشکلاتی وجود دارد که صبوری و همراهی مردم می‌تواند این مشکلات را کم کند ولی باید ولی لازم است یک اولویتی برای مشکلات قائل شد.
عجم عنوان کرد: نبود گاز یکی از مشکلات این منطقه بود که همکاران ما در شرکت گاز پیگیر شدند و با همکاری بانک ملی، معاونت عمرانی استانداری، معاونت برنامه‌ریزی استانداری، فرماندار شهرستان قزوین، بخشدار طارم و همه عزیزان مورد رسیدگی قرار گرفت و اکنون در این مرحله ما نیازمند حمایت شما هستیم.
وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه پیشنهاد ما استفاده از تسهیلات بانکی بود که این پیشنهاد ما ارائه و مورد تصویب قرار گرفت تا مشکلات استان حل شود.
استاندار قزوین گفت: خوشبختانه این پیشنهاد عملی شد و در سطح کشور به الگویی تبدیل شد تا بتوانند از این شیوه استفاده کنند.
وی ادامه داد: در موضوع گازرسانی نقاط دور افتاده بخش الموت غربی و شرقی هم باقی مانده که کار گازرسانی آنها نیز به زودی آغاز خواهد شد البته در این منطقه معارضی وجود دارد که فکر می‌کنیم بتوانیم این مشکلات را در آینده نزدیک حل کنیم.
عجم اعلام کرد: در پروژه گازرسانی طارم؛ کار کارشناسی انجام شده است و این پروژه مطالعات دارد ولی به نظر من می‌توانیم این پروژه را علیرغم سختی‌های مسیر جلو بیندازیم.
وی بیان کرد: باید کار کنیم و سرعت عمل بیشتر شود، در حوزه کار هم مردم باید مردم حمایت کنند و اگر نیاز باشد کمک کنند تا بتوانیم هر دو فاز این پروژه را با هم به اتمام برسانیم.
استاندار قزوین اضافه کرد: در خصوص مشکل گاز نیز باید راهی برای انتقال آب پیدا کنیم که این بحث نیاز به کارشناسی دارد، برای ما آب شرب اولویت دارد و پس از آن باید آب کشاورزی را نیز تأمین کنیم.
وی عنوان کرد: روستای نیارک روستایی است که مقام معظم رهبری قدم مبارکشان را در این روستا گذارده‌اند و برای ما این روستا با حضور رهبر معظم انقلاب و تقدیم 30 شهید از شأن بالایی برخوردار است.
عجم در ادامه سفر یک‌روزه خود به طارم در عبور از روستای سیاهپوش و خاگینه با مردم این روستاها نیز دیدار کرد و اظهار کرد: توفیقی به دست آمد امروز در قامت خدمتگذاری مردم خدمت شما برسیم.
در خصوص مشکل کمبود آب کشاورزی باید بگوییم که تلاش ما بر انجام خواست مردم و تأمین آب کشاورزی است.
در حال حاضر با شرایط و بسترهای موجود می‌توانیم تا ارتفاع 100 متر آب را برای دسترسی آب کشاورزی در اختیار عزیزان قرار دهیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول