اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک برای کودک (kids for kids) در آذر ماه سال جاری در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در قزوین
طیب ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مقرر بود جشنواره بین‌المللی فیلم کودک برای کودک (kids for kids) شهریور ماه در قزوین برگزار شود ولی به دلیل کارشکنی که صورت گرفت، برگزاری این جشنواره به آذر ماه سال جاری موکول شد.
وی ادامه داد: در مرحله اول قرار بود که 14 کشور در این جشنواره بین‌المللی حضور یابند ولی اکنون به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و در خصوص این موضوع در تعامل هستیم.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: جشنواره فیلم کودک برای کودک در دو بخش پخش فیلم و کارگاه‌ها صورت می‌گیرد و این جشنواره از اول آذر تا سوم آذر ماه سال جاری در حوزه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در بخش فیلم و نقد فیلم این جشنواره، چهار سالن سینمای ما به صورت چرخشی پخش فیلم خواهد داشت و فیلم‌های جهانی کودک را با داوری داریم و برنامه دیگر نیم قرن پخش فیلم کانون است که محصولات تولید شده در کانون در سینماهای قزوین پخش خواهد شد که جزو فیلم‌های مطرح جهان است.
ملک‌پور ‌اعلام کرد: همچنین جشنواره منتخب فیلم‌های دانش‌آموزی قاصدک نیز برگزار می‌شود که در این جشنواره پخش فیلم صورت می‌گیرد، پخش بهترین فیلم‌های منتخب جهانی (kids for kids) نیز برنامه دیگر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک برای کودک است.
وی خاطر‌نشان کرد: کارگاه‌هایی که در این جشنواره برگزار می‌شود نیز به صورت چرخشی است و برای اعضای کانون پرورشی و مربیان کانون این کارگاه‌ها دایر می‌شود و سعی ما بر این است هنرمندان علاقه‌مند و همه مربیان توانمند کانون در کشور برای استفاده از این کارگاه حضور یابند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین یادآور شد: دوره‌های ایده و خلاقیت در فیلم و تدوین فیلم با حضور مدرسان بین‌المللی و مطرح کشور برنامه‌ دیگری است که برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول