اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین از آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور در قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره مرحوم سید علیرضا شهاب از امروز با حضور دوچرخه‌سوارانی از سراسر کشور در قزوین آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، دوچرخه‌سوارانی از استان‌های سراسر کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 مهر ماه در بوستان فدک به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و نفرات برتر به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راه خواهند یافت.
وی اعلام کرد: زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات خواهد بود.
محمودی در ادامه با اشاره به حضور تیم واترپلو نوجوانان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: تیم واترپلو قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال کشور حضور خواهد یافت.
وی تصریح کرد: به همین منظور تمرینات تیم واترپلو زیر 12 و 14 سال قزوین زیر نظر مربیان هیئت شنا برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی کشور به طور منظم در حال برگزاری است.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین عنوان کرد: همچنین تمرینات تیم شنا رده‌های سنی 13-14 سال و زیر 10 سال استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در استخر شهید رجایی قزوین در حال پیگیری است.
وی با اشاره به موفقیت شناگران قزوین یادآور شد: شناگران نونهال و نوجوان قزوینی مقام قهرمانی زیر 10 سال کشور و مقام سوم زیر 12 و 14 سال در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور را در چند ماه گذشته به دست آورده‌اند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول