اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولید دو انیمیشن در حوزه هنری قزوین

خبرگزاری فارس: دو انیمیشن «هم چون در یک آینه» و«دوستان کوچک» در مرکز انیمیشن حوزه هنری قزوین تولید شد.

تولید دو انیمیشن در حوزه هنری قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، فیلم کوتاه «هم چون در یک آینه» در مرکز انیمیشن حوزه هنری استان قزوین تولید شد.
بر اساس این گزارش؛ طراح و کارگردان «هم چون در یک آینه»  علیرضا طاهری و نویسنده اثر   مریم خوئینی است.
این فیلم پنج دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی روایت‌گر نگاه انسان‌هایی است که با اراده محکم و ایمان قلبی بر سکون و زندگی روزمره چیره گشته و با تلاش و کوشش در مسیر «شدن» و کسب معرفت گام برداشته و به سوی تعالی حرکت می‌کنند و در نهایت به تحول شگرف دست می‌یابند.
این گزارش می‌افزاید: فیلم‌های انیمیشن تولید شده در این مرکز 20 آبان ماه با حضور شهرام میرصادقی و اعضای مرکز انیمیشن در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار خواهد شد.
این گزارش تصریح می‌کند: انیمیشن دوستان کوچک، انیمیشن دیگری است که در حوزه هنری قزوین تولید شده و نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دوستان کوچک» در مرکز انیمیشن حوزه هنری قزوین تولید شد.
این گزارش ادامه می‌دهد: دوستان کوچک توسط علیرضا طاهری طراحی و کارگردانی شده است که شامل 10 قسمت هفت دقیقه‌ای، بر اساس حکمت‌های نهج‌البلاغه  تنظیم شده است.
بر اساس این گزارش؛ اولین قسمت از این مجموعه با زبانی کودکانه، پیرامون دوست یابی با استناد به کلام امیر المومنین (ع) در حکمت 12 نهج‌البلاغه است که حضرت می‌فرماید: «ناتوانترین مردم کسی است که در دوست‌یابی ناتوان است و از او ناتوان‌تر آن که دوستان خود را از دست بدهد.»
این گزارش یادآور می‌شود: این انیمیشن ماجراها و اتفاقات جمعی کوچک و دوستانه کودکان  ساکن در یک آپارتمان را به تصویر می‌کشد.
در پایان این گزارش آمده است: این مجموعه با تکنیک دو بعدی رایانه‌ای تولید و تمامی قسمت‌های آتی نیز با استناد به حکمت‌های نهج‌البلاغه ساخته خواهند شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول