اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

برگزاری همایش علمی مدیریت بحران در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: 23 مهر ماه جاری همایش علمی - تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری همایش علمی مدیریت بحران در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی‌محمد آهنی بیان کرد: همایش علمی تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیر‌عامل در روز بیست و سوم مهر ماه که به نام روز مدیریت بحران، فناوری‌های نوین، استاندارد و مقاوم‌سازی نام‌گذاری شده در سالن اجتماعات استانداری قزوین با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، روسای دانشگاه‌ها، مدیران عامل بانک‌ها، بخشداران و شهرداران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این همایش از اساتید مجرب و متخصص در علوم مدیریت بحران و پدافند غیر‌عامل استفاده می‌شود که قطع یقین مطالب این همایش در ارتقای سطح بینش و آگاهی مدیران سازمان‌ها و ادارات استان و به تبع آن در پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی نقش موثر و انکارناپذیری خواهد داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خواستار حضور و مشارکت فعال همه مدیران و مدعوین در این همایش تخصصی و علمی شد.
همچنین آهنی در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان بیان کرد: دوشنبه 18 مهر با عنوان مدیریت بحران، همزیستی با مخاطرات طبیعی، سه‌شنبه 19 مهر با عنوان مدیریت بحران، هماهنگی و هم‌افزایی سازمانی‌، چهارشنبه 20 مهر با عنوان مدیریت بحران، پیشگیری و آمادگی، پنج شنبه 21 مهر با عنوان مدیریت بحران، سلامت و بازتوانی، جمعه 22 مهر مدیریت بحران، رسانه، معنویت و کرامت انسانی و فرهنگ ایمنی، شنبه 23 مهر با عنوان مدیریت بحران، فناوری نوین، استاندارد و مقاو‌سازی و یکشنبه 24 مهر با عنوان مدیریت بحران، تشکل‌های مردمی، بسیج، نیروهای مسلح، آرامش و امنیت نام‌گذاری و ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: هر یک از فرمانداری‌های تابعه ضمن برگزاری جلسات مشابه سریع نسبت به برنامه‌ریزی برای انجام مانور عملیاتی شهرستانی اقدام و ساعت مانور را به اداره کل مدیریت بحران اعلام کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: مانور عملیاتی شهرستانی، رژه نیروهای امدادی، همایش مشترک نیروی انتظامی یک‌هزار و 100 نفر از نیروی انتظامی با نیروهای امدادی استان، آموزش چهره به چهره دانش‌آموزان، تقدیر از حدود 60 نفر از اعضای نمونه از تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، جوایز اهدایی به دانش‌آموزان، سخنرانی فرمانداران و بخشداران در مدارس و مساجد منتخب شهرستان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول