اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

نمایشگاه کتاب در قزوین گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون استاندار قزوین هفتمین نمایشگاه کتاب در قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب در قزوین گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور آیت‌الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین و محمد حسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پیش از ظهر امروز هفتمین نمایشگاه کتاب در قزوین افتتاح شد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب قزوین بیان کرد: نمایشگاه کتاب در صورتی که به خوبی مدیریت شود در جنبه‌های مختلف برای مردم به ویژه جوانان بسیار خوب است.
آیت‌الله هادی باریک بین افزود: با توجه به کتاب‌های دینی و کتاب‌هایی که در رشته‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌شود، مردم آمده و بر اساس فکر خود کتاب‌هایی را انتخاب و مطالعه کرده و سطح اطلاعات و معلومات دینی‌شان بالا می‌رود.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه، برنامه‌هایی جانبی نیز دیده شده و بعضی مطالب که لازم است جوانان اطلاع داشته باشد، بیان شده که بسیار خوب است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین نیز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری نمایشگاه‌ کتاب است که فرصت خوبی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر دانشجو است.
عباسعلی درافشانی تصریح کرد: با وجود گسترده شدن حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه‌های غیرمکتوب ولی هنوز کتاب جای خود را حفظ کرده و همچنان در دسترس است و در اوقات مختلف کتاب می‌تواند به افزایش سطح دانش و معلومات کمک بسزایی را داشته باشد و ما باید به برگزاری نمایشگاه به عنوان یک فرصت نگاه کنیم.
وی عنوان کرد: همچنین تخفیف 40 درصدی نیز برای خرید کتاب در این نمایشگاه منظور شده است که 20 درصد از محل ناشر و 20 درصد تخفیف از سوی وزارت فرهنگ است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین با اشاره به علت پایین بودن سرانه مطالعه عنوان کرد: پایین بودن سرانه مطالعه در کشور و استان ما ناشی از غفلت و کم‌توجهی ماست و باید از این فرصتی که در اختیار داریم، استفاده بهتر کنیم زیرا معارف بشری در کتاب خلاصه شده است و با این رویکرد وقت بیشتری برای مطالعه کتاب می‌گذاریم.
وی یادآور شد: هفتمین نمایشگاه کتاب قزوین نیز با حضور انتشارات مختلف برگزار شده و انتظار است کسانی که در حوزه انتشار کتاب فعالیت می‌کنند حضور موثری داشته و محصولات خود را عرضه کنند.
درافشانی خاطر نشان کرد: از مردم نیز انتظار می‌رود در این نمایشگاه حضور پرشور داشته و از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول