اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قزوین:

پست قزوین رتبه دهم کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قزوین گفت: اداره کل پست استان قزوین توانسته است رتبه دهم کشور را کسب کند و طی شش ماه نخست سال جاری 11 میلیون و 378 هزار و 794 مرسوله به استان وارد و یا از استان خارج شده است.

پست قزوین رتبه دهم کشور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی‌اکبر پورمظاهری عصر امروز در نشست خبری بیان کرد: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی در عرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست‌ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه‌ریزی، تأسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی در سراسر کشور فعالیت دارد.
وی ادامه داد: شرکت پست تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری در سال 1366 تأسیس و فعالیت آن به طور رسمی در سال 1367 آغاز شد.
مدیرکل پست استان قزوین افزود: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با تجربه‌ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روزافزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی در بخش پست موفق شده است تا همپای جامعه جهانی پست خدمات گوناگونی را به مردم ارائه کند.
وی توضیح داد: در بیان این خدمات می‌توان به پست سفارشی، پست یافته، پست رستانت، بازار الکترونیکی، پست ویژه، پست جواب قبول، تمبر جاری، شخصی، یادگاری، تبلیغاتی، پست پیشتاز، صندوق شخصی، پست تبلیغ، پست مستقیم، صندوق پست صوتی، پست تلفنی 193 و سرویس بیمه محصولات با ارزش اظهار شده اشاره کرد.
پورمظاهری خاطرنشان کرد:‌ در واقع پست با استفاده از آخرین تحولات عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و در این راستا با همکاری و تشریک مساعی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ دولتی و بخش غیر دولتی طرح‌های بزرگ و کلانی را همچون توزیع کارت هوشمند سوخت، ثبت نام و توزیع دفترچه آزمون سراسری و اقداماتی از این دست را انجام داده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین 20 دفتر، 65 دفتر خدمات ارتباطی یا پیشخوان، 210 دفتر آی.سی.تی روستایی و 30 نمایندگی پستی در اقصی‌نقاط استان مشغول ارائه خدمت است که در مجموع این 255 مرکز ارتباطی با 10 خط درون استانی و 2 خط ویژه به انجام ارسال مبادلات اقدام می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: شعار ما سرعت، دقت و امنیت است. از این رو تلاش داریم تا با دقت سرعت لازم را در ارائه خدمات داشته باشیم.
مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: طی سال 89 در استان قزوین 15 میلیون و 600 هزار مرسوله از استان صادر شده که سرانه جمعیتی هر نفر در استان 13 مرسوله را شامل می‌شود این درحالی است که در سال گذشته میزان متوسط مرسوله به ازای هر نفر در کشور 11 عدد بوده است. البته در سال گذشته در استان قزوین 13 میلیون و 473 هزار مرسوله نیز به استان وارد شده است.
وی اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 6 میلیون و 240 هزار و 122 مرسوله از استان صادر شده همچنین 5 میلیون و 138 هزار و 672 مرسوله به استان وارد شده است.
پورمظاهری تاکید کرد: در حال حاضر جایگاه استان قزوین در 6 ماهه نخست سال جاری جایگاه خوبی بوده به طوری که 85 درصد از اهداف آن را محقق کردیم و رتبه دهم کشور را بدست آورده‌ایم.
وی افزود: همچنین در عرصه ارائه خدمات به دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی توانستیم 45 هزار اظهارنامه مالیاتی را ثبت کنیم که از این باب در کشور رتبه نخست را کسب کردیم و آماده‌ایم تا خدمات خود را به دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی نیز ارائه کنیم.
وی یادآور شد: در حال حاضر شرکت پست در استان قزوین 76 سرویس متعارف دارد که به عموم شهروندان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول