اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ‌ورود به عرصه انتخابات‌؛

ورشکستگان سیاسی پاسخ مناسبی دریافت نخواهند کرد‌

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ورشکستگان سیاسی اگر وارد عرصه انتخابات شوند باز هم پاسخ مناسبی از سوی مردم دریافت نخواهند کرد.

ورشکستگان سیاسی پاسخ مناسبی دریافت نخواهند کرد‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،  احمدعلیرضا بیگی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستانهای تبریز، آذرشهر و اسکو هفته دولت را فرصتی برای معرفی خدمات صورت گرفته از سوی دولت عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها نمونه‌ای از سیاست دولت برای هزینه منابع در نقاطی است که باعث گشایش در زندگی مردم می‌شود.
وی با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبری و با استناد به بیانات رهبری مبنی بر تداوم گفتمان مبتنی بر گفتمان انقلاب و امام از سوی دولت و مقایسه‌ی شاخص‌های توسعه و آبادانی دولت‌ها نسبت به یکدیگر گفت: در این مقایسه‌ها شاهد ارتقای این شاخص‌ها در طول عمر دولت نهم و دهم هستیم که دولت‌های گذشته اراده و توان انجام آنها نداشتند و رهبر انقلاب نیز بر این تلاش دولت صحه گذاشته‌اند.
بیگی علاوه بر یادآوری تاکید رهبری نسبت به مقایسه عملکرد دولت‌ها با هم گفت: پیگیری میزان تحقق وعده‌های مسئولان نیز مورد تاکید رهبری در این دیدار بود.
وی در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها هنوز نمی‌دانند که چرا مردم به آرمان عدالت‌خواهی دولت اقبال نشان می‌دهند، تصریح کرد: اگر ورشکستگان سیاسی با همین تفکر وارد عرصه انتخابات شوند باز هم پاسخ مناسبی از سوی مردم دریافت نخواهند کرد.

*هدفمند کردن یارانه‌ها، توزیع ثروت عمومی در جامعه است
‌استاندار آذربایجان‌شرقی زیرسؤال بردن پرداخت نقدی یارانه‌ها از سوی دولت را بیانصافی در حق دولت دانست و افزود: دشمنان نظام با سنگ‌اندازی در برابر اجرای این طرح چه قبل از اجرای آن و چه هم‌اکنون، سعی در بیاعتماد کرد مردم نسبت به دولت دارند.
بیگی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها عدالت در میان اقشار مختلف را دنبال می‌کند، افزود: باید سهمی عادلانه از ثروت عمومی در جامعه توزیع شود و نباید انتظار داشت تا مردم روستاها هزینه رفاه شهرنشینان را پرداخت کنند.
وی شانتاژهای دشمنان در مسیر تحقق این طرح را به دلیل عدم درک پیام انتخاب دولت احمدی‌نژاد از سوی دشمنان دانست و افزود: بعد از گذشت 9 ماه از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، با وجود تبلیغات منفی علیه احمدین‍ژاد دولت به پشتوانه‌ی حمایت‌های مردمی و با کم‌ترین نارضایتی از سوی مردم توانسته است این طرح را پیش ببرد.
استاندار با بیان اینکه احمدینژاد و دولت او از جنس مردم است، گفت: احمدینژاد با وجود گمنامی و ناشناس بودن توانست تنها با گفتمان عدالت و اسلام نظر مردم را به خود جلب کند.

 *ورشکستگان سیاسی دلیل استقبال مردم از دولت احمدینژاد را نمیدانند
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ابتکار رئیس جمهور در انجام سفرهای استانی اظهار کرد: دولت از این طریق امکان سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری از نزدیک و با حضور مردم را پیدا کرد و این امر موجب شد که منابع دولت کارآمدتر و موثرتر از قبل خود را نشان دهد‌.
بیگی انجام سفرهای شهرستانی در استان را نیز به تبعیت از مشی مدیریتی دکتر احمدی‌نژاد عنوان کرد و افزود:این امر موجب شده است که تصمیمات اتخاذ شده در این سفرها به مراتب میدانی‌تر و عملیاتی‌تر از تصمیماتی باشد که دور از صحنه عمل گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه آرمان دولت براساس گفتمان امام و انقلاب، بهره‌مندی تمام آحاد جامعه از فرصت‌های برابر و توزیع عادلانه منابع ملی برای همه مردم است گفت: این علت اصلی اعتماد مردم به دولت است و در واقع همان‌چیزی است که ورشکستگان سیاسی از آن اطلاعی ندارند.

*جفا کاری در حق دولت زیاد است ‌‌
بیگی با اشاره به بیانات رهبری که کار و تلاش بدون حاشیه از سوی دولت را تنها پاسخ دولت به اعتماد مردمی عنوان کرده‌اند، گفت: اینکه فعالیت‌های دولت نهم و دهم را در فعالیت‌های عمرانی محدود کنیم، جفا در حق دولت است.
وی با یادآوری اینکه دشمنان سعی دارند با بزرگنمایی ضعف‌های دولت و با شانتاژهای رسانه‌ای اعتماد به نفس دولت را متزلزل کنند، تصریح کرد:جفا کاری در حق دولت احمدینژاد زیاد است.
استاندار ادامه داد: دولت احمدینژاد با خدمت صادقانه، توقع مردمی را بالا برده ‌است و این امر کار را برای دولت‌های بعدی سخت خواهد کرد، چرا که باید فعالیت‌های خود را با معیار و مبنای دولت احمدینژاد منطبق سازند.
وی با بیان اینکه حجم حمله به دولت احمدی‌نژاد موجب رغبت بیشتر مردم به وی شده است، افزود:در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری آرای بیشتری به احمدی‌نژاد داده شد که نشان از رغبت مردم به گفتمان دولت بود.
بیگی با بیان اینکه دولت تمام موضوعاتی را که تحقق آنها را به مردم وعده داده‌است با جدیت دنبال میکند گفت:دولت سعی دارد مدیریت را براساس خواست و اراده‌ی مردم انجام دهد و دامنه‌ی فعالیتی خود را به امور تصدیگری محدود کند.
افتتاح صد و شصت و هفتمین واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات ویژه بهسازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ورزشگاه تیمورلو ‌و آموزشگاه نرجس خاتون شهر جدید سهند و رونمایی کتاب «از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی»از جمله پروژه‌های بود که امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
بازدید از واحدهای صنعتی شهرک سلیمی، دیدار با مردم روستای تیمورلو و نیز دیدار با مردم روستای خاصه‌لر از برنامه‌های امروز استاندار آذربایجان شرقی در هفته دولت بود.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی استان در افتتاح این پروژه‌ها تصریح کرد:باید با آگاهی‌بخشی به مردم، توانایی مدیریت منابع را بالا ببریم تا موجب رشد، پیشرفت و گشایش در همه ابعاد معیشتی آنها شود.
انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول