اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله ایمانی:

اصولگرایان در انتخابات موضع واحد داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: اصولگریان باید در انتخابات پیش رو موضع واحد داشته باشند.

اصولگرایان در انتخابات موضع واحد داشته باشند
آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به تشکیل جبهه اتحاد اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان با توجه به دیدگاه‌های مشترکی که در حفظ نظام، اصول آن، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دارند به طور طبیعی باید در انتخابات موضع واحدی داشته باشند.
ایمانی افزود: هرگونه تفرقه و اختلاف در اصولگرایان فضا را برای حرکت آنانی که به نظام و رهبری و ایران اسلامی دل نبسته‌اند، فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: حرکت در راستای اتحاد اصولگرایی کار خوب و شایسته‌ای بوده چراکه یکی از ضرورت‌ها وحدت آنان است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در مورد جریان انحرافی و خریدن برخی کرسی‌های مجلس با پول بیان کرد: از ابتدا و همیشه برای انتخابات پارلمانی چنین موضوع‌هایی مطرح می‌شود اما این حرکت محکوم است و در انتخابات باید رای مردم حاکم باشد.
وی گفت: آنانی که برای رای عموم اعتبار قائل نیستند باید بدانند که مردم آزادانه انتخاب می‌کنند و بر این اساس هر فردی که در هر مسئولیتی باشد و به دنبال این راه باشد، غلط است.
امام جمعه شیراز تصریح کرد: امام (ره) گفتند که میزان رای مردم است و آنان باید آزادانه انتخاب کنند، نه اینکه برای آنان فضاسازی شود تا افراد خاصی قیم جامعه و یا ملت باشند.
ایمانی خاطرنشان کرد: ملت ما رشد لازم را دارد و این حرکت توهین به ملت است که بخواهند با پول و یا رانت قدرت و امثال اینها افرادی به مجلس راه یابند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت موجود این استان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر فضای کنونی استان آرام و اشکالاتی که در گذشته بود برطرف شده است.
ایمانی اظهار داشت: باید با وحدت و هماهنگی نیروها، با تعیین نقشه راه در تمام زمینه‌ها، استفاده از امکانات موجود و نیروی انسانی و نقدینگی به سمت پیشرفت این استان فارس حرکت کنیم.
وی بیان کرد: همچنین باید فضای فعال شدن بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف برای جامعه ما فراهم شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول