اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

باید در انتخابات به دنبال مشارکت با بصیرت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باید به دنبال مشارکت با بصیرت مردم بود.

باید در انتخابات به دنبال مشارکت با بصیرت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید افشارنادری در جمع شمار زیادی از مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و به همین منظور باید به دنبال مشارکت بابصیرت مردم باشیم.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت لازم را داشته باشند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی به خوبی برگزار شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اعتبارات امسال گفت: در ابتدای سال به علت تغییراتی که به وجود آمد، اعتبارات از میزان پیش‌بینی شده کمتر شد.
افشارنادری ادامه داد: استاندار تهران قول داده تا پایان سال اعتبارات شهرستان فیروزکوه افزایش ‌یابد.
وی اضافه کرد: بخش عمده اعتبارات تعریفی بود که برای مسکن مهر و... در نظر گرفته شد و آن مبلغی هم که در اختیار شهرستان قرار گرفت، سعی کردیم که با پیگیری به طور مناسب بین دستگاه‏ها تقسیم شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی باید کمک کنند تا همین میزان اعتباراتی که در اختیار قرار داده شده است، جذب شود.
افشارنادری به ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: با مشارکتی که همه اقشار در شهرستان فیروزکوه داشتند، در این شهرستان‌ از امنیت خوبی برخوردار هستیم که البته باید آن را ارتقا دهیم تا از امنیت بالاتری بهره‌مند شویم.
وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن در سال 90 را در پیش داریم و از مهر ماه مقدمات آن آماده میشود و تا آبان ماه ادامه دارد و همه باید آمادگی داشته باشند تا این کار به خوبی انجام شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در ابتدای سال برنامه شهرستانی را تدوین کردیم و به استان تهران فرستادیم، تصریح کرد: بدون برنامه کارها را پیش بردن نتیجه‌ای نخواهد داشت.
افشارنادری عنوان داشت: در سال گذشته به استثنای یک یا دو دستگاه اجرایی بقیه دستگاه‌ها طرح‌های خود را در شهرستان فیروزکوه به اجرا درآوردند و توانستند اعتبارات را جذب کنند.
وی ادامه داد: ایجاد دو خانه بهداشت در شهرستان فیروزکوه به دلایل متعدد به نتیجه نرسیده و با تغییراتی که صورت گرفته است، امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: مردم نباید در روزهای باقی‌مانده از این ماه، دغدغه تهیه اقلام موردنیاز خود را داشته باشند و ادارات بازرگانی و جهاد کشاورزی باید در این زمینه پیگیریهای لازم را انجام دهند.
افشارنادری اضافه کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که اقلام موردنیاز مردم با هماهنگیهای لازم وارد بازار شود.
وی ادامه داد: در زمینه ورود گردشگران به شهرستان فیروزکوه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول