اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

فیروزکوه در آرامش کامل به انتخابات نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، شهرستان فیروزکوه در آرامش کامل به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شود.

فیروزکوه در آرامش کامل به انتخابات نزدیک می‌شود
علی درویش‏خضری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با مقایسه وضع سیاسی شهرستان فیروزکوه با سایر مناطق اظهار داشت: این شهرستان دارای شرایط خاص در استان تهران بوده و دارای تناسب جمعیتی پراکنده در شهرها و روستاهاست. 
وی بیان داشت: اصلی‌ترین موضوعی که مسئولان امنیتی به آن می‌اندیشند، تامین آرامش و امنیت مردم است که ‌با تدابیر اتخاذ شده از هر نوع ناامنی در شهرستان فیروزکوه جلوگیری شده و اقدامات پیشگیرانه عملیاتی می‌شود.

* فیروزکوه؛ شهرستان امن استان تهران
درویش‏خضری گفت: امروز شهرستان فیروزکوه با توجه به پهناور بودن آن در استان تهران به عنوان شهرستان امن نامیده می‌شود و این حاصل همکاری همه مردم و خدمت صادقانه مسئولان امنیتی است.
وی اضافه کرد: از لحاظ سیاسی نیز شهرستان فیروزکوه به هیچ وجه مشکلی ندارد و اگر تضارب آرایی وجود داشته باشد، از طریق مجاری قانونی پیگیری و احقاق حق می‌شود.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، شهرستان فیروزکوه در آرامش کامل به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شود و در این راستا با همکاری مردم و کاندیداهای احتمالی، موضوعات در شرایطی آرام و بر اساس قانون پیگیری می‌شود.

* پیگیری مشکلات با صبر و قانونمندی
درویش‏خضری همچنین با توصیه‌هایی به شهروندان در حوزه‌های انتظامی و امنیتی عنوان کرد: از شهروندان و مردم عزیز شهرستان فیروزکوه باید به لحاظ همکاری و تعامل در راستای تحقق خواسته‌هایشان و پیگیری مشکلات خود با صبر و قانونمندی تقدیر شود.
وی بیان کرد: شرایط آرام امنیتی در شهرستان فیروزکوه تنها با مشارکت همه مردم و حق‏شناسی آن‌ها از خادمان خود در عرصه خدمتگزاری در دستگاه‌های امنیتی، قضایی، اطلاعاتی، انتظامی و... محقق شده است.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه همچنین از تمام اقشار جامعه به خصوص روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، اصناف و بازاریان، دانشجویان، استادان دانشگاه، گروه‌ها، اعضای سازمان‌های مردم نهاد، کشاورزان، دامداران و روستائیان در راستای تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول