اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگی عمومی سرخه:

انتخابات مختلف نشانه استقلال ایران است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگی عمومی سرخه گفت: برگزاری چندین بار انتخابات در یک سال در نظام جمهوری اسلامی ایران، نشانه آزادی و استقلال کشورمان است.

انتخابات مختلف نشانه استقلال ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‏الاسلام صادق بخشی پیش از ظهر امروز در جمع شمار زیادی از مردم، مسئولان و روحانیان در مسجدالنبی (ص) سرخه اظهار داشت: روحانیان باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: هفته دولت بهترین فرصت است تا روحانیان دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
بخشی افزود: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی در همه بخش‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.
وی تصریح کرد: شاه قاجار با وجود 50 سال سلطنت بری رفتن به شمال و جنوب کشور باید از روس یا انگلستان کسب تکلیف می‌کرد و این نهایت ذلت یک حاکم و دولت است.
بخشی اضافه کرد: اما امروز در نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، در کمتر از یک‏سال شاهد برپایی بیش از پنج انتخابات بودیم و این حکایت از آزادی و استقلال ما دارد.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه افزود: تدوین قانون اساسی منطبق با اسلام، احیای فرهنگ اصیل اسلامی، محو مراکز و مظاهر فساد و فحشا، تحول در نظام اداری و مراکز آموزشی و ایجاد تحول و رشد معنوی و اخلاقی در میان مردم از برکات نظام اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: مردم ضمن هوشیاری و احساس مسئولیت در برابر خون شهدا و جانبازان، باید نسبت به حراست و پاسداری از این ارزش‌ها بیش از پیش اهتمام ورزیده و همواره آگاهی و بصیرت داشته باشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول