اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملکان هشدار داد:

موج تخریب مسئولان در آستانه انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان نسبت به تخریب مسئولان خدمتگزار در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به شدت هشدار داد.

موج تخریب مسئولان در آستانه انتخابات مجلس
سلمان خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با اینکه هنوز چند ماهی به زمان تبلیغات رسمی انتخابات نهمین دوره مجلس باقی مانده برخی افرادی که در انتخابات قبلی ناکام مانده‌اند به طور غیررسمی در مجالس و محافل در شهرستان ملکان و یا برخی نشریات، خدمات مسئولان خدمتگزار را زیر سؤال برده و حتی‌ دست به‌ توهین و تهمت و بی‌ادبی می‌زنند.
وی افزود: البته مردم ملکان هوشیار بوده و قدرشناس خدمتگزاران خود بوده و همچون‌ دوره‌های قبلی فریب تخریب‌ها و فضاسازی‌های برخی‌ها که در شهرهای بزرگ نشسته و چند ماه مانده به انتخابات تشریف آورده و به خاطر چند رای قصد برهم زدن آرامش منطقه را دارند، نمی‌خورند.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نمایندگی را نوکری و خدمتگزار واقعی بودن برای مردم ذکر کرد و ‌به کاندیداهای احتمالی توصیه کرد به خاطر چند رای جمع کردن، دنیا و آخرت خود را نفروشند و خدمات‌ گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه دکتر احمدی‌نژاد را زیر سؤال نبرند.
وی افزود: مردم قدرشناس و فهیم ملکان خدمتگزاران  خود را بهتر می‌شناسند و نیازی به جوسازی‌های زودهنگام  نیست و در صندوق‌های رای مشخص می‌کنند که به چه کسی اعتماد دارند.
خدادادی توسعه، عمران و محرومیت‌زدایی در شهرستان ملکان را در طی  سه دهه و به خصوص  16 سال گذشته بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: در طی 32 سال گذشته با عنایات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی در ملکان انجام شده و از 16 سال گذشته نیز آهنگ سازندگی و توسعه این منطقه بیشتر شده به طوری که هم اکنون تمام زیرساخت‌ها آماده است و در دو شهرک صنعتی واحدهای تولیدی و مراکز اشتغالزایی در حال فعالیت هستند.
وی افزود: 98 درصد روستاها در ملکان از نعمت گاز و 100 درصد آنها از روشنایی برق برخوردار شده‌اند، اکثر روستاها از راه مناسب و آسفالته و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و دفاتر ارتباطی و حتی تلفن خانگی بهره‌مند شده‌اند.
خدادادی ادامه داد: به همین خاطر امید به زندگی در روستاها افزایش یافته و ضمن به صفر رسیدن مهاجرت، افراد مهاجر در شهرها نیز به روستاهای خود باز می‌گردند.
وی افزود: تمام ادارات و نهادهای مورد نیاز در ملکان مستقر شده و دیگر نیازی به عزیمت به شهرهای همجوار برای انجام برخی امورات اداری نیست.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول