اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد:

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در دی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع انتخاب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دی‌ امسال برگزار می‌شود و اگر رقیب جدی نداشته باشم کاندیدا می‌شوم.

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در دی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی کفاشیان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه فدراسیون در روزهای آینده و تا پایان شهریور جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: احتمالا با تصمیم اعضای مجمع، انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دی امسال برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره کاندیداتوری وی برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: باید صبر کرد و دید چه کسانی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال که از مهم‌ترین فدراسیون‌های فعال ورزشی در کشور است کاندیدا می‌شوند و اگر رقیب جدی نداشته باشم کاندیدا می‌شوم.
وی با دفاع از عملکرد فدراسیون در 3.5 سال گذشته تصریح کرد: گزارش عملکرد فدراسیون در بخش‌های مختلف از جمله در هیئت‌ها، ویژن‌ها و تیم‌های ملی و .. را تهیه و به مجمع ارائه میکنیم و این مجمع است که در زمینه عملکردمان تصمیم می‌گیرد.
کفاشیان با تصریح بر اینکه باید در آینده نگاه قویتری به فوتبال داشته باشیم، ادامه داد: از نظر مسائل مالی نیز باید از فدراسیون حمایت بیشتری صورت گیرد تا امکانات بیشتری داشته باشیم.
این مسئول ابراز داشت: امیدواریم روزی برسد که مدیران ورزش دغدغه مسائل مالی نداشته باشند و بتوانند از تمام توانمندیها برای رشد و توسعه ورزش بهره ببرند.
وی با اشاره به اینکه مجمع عادی برای ارائه گزارش مالی و تصویب آن تا پایان شهریور برگزار میشود، متذکر شد: مجمع انتخابات فدراسیون در دی برگزار می‌شود و در این صورت از مهر امسال عضوگیری را آغاز میکنیم و افرادی که تمایل به شرکت انتخابات دارند میتوانند از مهر ماه کار خود را آغاز کنند.

* سرمربی جوانان به زودی معرفی می‌شود
کفاشیان با اشاره به مسابقات آینده تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات کارشناسی متعدد و نتیجه‌گیری‌های صورت گرفته، سرمربی این تیم به‌زودی مشخص می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره گفت‌و‌گوی رئیس کمیته جوانان فدراسیون و اعلام اکبر محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: اقدام‌هایی در این زمینه صورت گرفته و قطعاً اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گیلان را یکی از قطب‌های فعال فوتبال کشور دانست و اذعان داشت: تلاش‌های خوبی برای بازسازی ورزشگاه تختی انزلی و شهید عضدی رشت در راستای استانداردسازی طبق دستورالعمل کنفدراسیون آسیا صورت گرفته که قابل قدردانی است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول