اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

انتخابات به سمت مکانیزه شدن پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد آن هستیم که مراحل برگزاری انتخابات به سمت مکانیزه شدن پیش می‌رود.

انتخابات به سمت مکانیزه شدن پیش می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان‌ها در روند اجرای انتخابات تابع سیاست‌های وزارتخانه‌ها هستند.
وی تصریح کرد: شهرستان سمنان نیز سعی دارد برای برگزاری انتخابات هر چه بهتر و باشکوه‌تر، امکانات و شرایط لازم را برای حضور مردم فراهم سازد چرا که مشارکت عظیم و سازنده مردم مهم‌ترین امر در جریان انتخابات است.
فرماندار سمنان گفت: رسانه‌ها سعی کنند تا آنچه سبب ایجاد فضای نشاط و اعتماد بیشتر مردم به موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌شود، مطرح کنند.
همتیان همچنین با تجلیل از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس یکی از روزهای تاریخی و یادگار مهم رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای ملت ایران و همچنین مردم بیدار دنیاست.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره اشاره داشته‌اند که روز قدس یک روز بین‌المللی برای حمایت از تمام مظلومان دنیا و سرکوب تمام مستکبران است.
فرماندار سمنان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با لبیک گفتن به ندای رهبری در هر شرایط حضور فعالی در راهپیمایی‌ها داشته‌اند و به طور قطع در سال جاری با بروز موج بیداری اسلامی در منطقه شاهد راهپیمایی باشکوه‌تری بودیم.
همتیان افزود: حضور پررنگ‌تر مردم ایران در مراسم روز قدس در شرایط حساس خیزش امت مسلمان منطقه به جهانیان ثابت کرد که همواره با روحیه حق‌طلبانه به دفاع از موفقیت‌های مسلمانان برمی‏خیزیم.
همتیان همچنین افزود: در حال حاضر که مسلمانان کشور سومالی گرفتار قحطی و خشکسالی شده‌اند و به کمک امت مسلمان به شدت نیازمندند، اجتماع عظیم مردم در مراسم روز قدس برای جمع‏آوری کمک‌های بیشتر فرصت بسیار مناسبی بود که غنیمت شمرده شد.
وی تصریح کرد: آغاز هفته دولت بهانه‏ای است تا بار دیگر یادآور شویم که یاد شهدا هرگز فراموش نخواهد شد، علاوه بر این خدمات دولت در کنار خواسته‌های مردم به صورت عادلانه مطرح شود.
فرماندار سمنان گفت: در هفته دولت علاوه بر تمام برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های گوناگون، دیدار مسئولان شهرستانی با خانواده شهدا، مردم زحمتکش روستاها و نیز سرکشی از خانواده‌های محرومان و مستضعفان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی نیز قرار داده شده است.
همتیان افزود: دوم تا 20 آبان ماه سال جاری نیز شاهد اجرای سرشماری بزرگ نفوس و مسکن در کشور هستیم و سرشماری دقیق پایه‏گذار تصمیمات درست و سازنده برای مسئولان است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان سمنان، 30 هزار نفر دانشجو در بیش از 14 مرکز آموزش عالی و در 200 رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‏ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول