اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

استراتژی جدید اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آینده

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: تحریم انتخابات و یا ورود خاموش و بدون عنوان استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آینده است.

استراتژی جدید اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری ‌با اشاره به شرایط و جایگاه مطلوب کشور در سطح جهان اظهار داشت: تاکنون ایران از نظر سیاسی در سطح جهان تا این اندازه مقتدر نبوده و انقلاب اسلامی به این میزان در جهان نفوذ نداشته است.
وی اقبال مردم جهان و برخی جوامع را نسبت به رهبر جمهوری اسلامی ایران در خور توجه توصیف و اظهار کرد: در برخی رسانه‌های جهان در شرایط کنونی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رسما به عنوان رهبر جهان اسلام هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به این اقبال جهانی و شرایط حساس به وجود آمده، دشمن به دنبال ایجاد چالش‌هایی برای کشور است.
غفاری در این خصوص اظهار داشت: یکی از چالش‌های پیش رو، فتنه با لایه‌های مختلف است که ‌آمریکایی‌ها، حمایت کنندگان غربی و اپوزیسیون خارجی، مخالفان نظام، براندازها و سلطنت‌طلب‌ها و اپوزیسیون داخلی سه لایه اول این فتنه هستند.
وی ورود فتنه‌گران به عرصه انتخابات را چالش دیگر پیش روی کشور عنوان کرد و گفت: تحریم انتخابات و یا ورود خاموش و بدون عنوان اصلاح‌طلبی می‌تواند استراتژی آنان در این‌باره باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در ادامه به بیان موضع و سیاست‌های آمریکا در مقابله با ایران پرداخت و بی‌ثبات‌سازی و درگیرسازی را از جمله استراتژی‌های آمریکا در این زمینه برشمرد.
 غفاری تصریح کرد: دیگر هیچ‌‌ نوع جنگ سختی در انتظار ما نیست بلکه دشمن به دنبال جنگ نرم و نیمه سخت است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با حضور حداکثری بر سر صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه توطئه دشمنان را خنثی و مجلسی کارآمد بر سر کار آورند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول