اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

انتخابات مجلس مورد هجمه 3 گروه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: انتخابات مجلس نهم از سوی سه جبهه فتنه‌گران، منحرفان و براندازان خارجی مورد هجمه است.

انتخابات مجلس مورد هجمه 3 گروه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا رستگار ‌در جمع خانواده‌های کارکنان سپاه امام سجاد (ع) اظهار داشت: اساسی‌ترین عنصری که امروز برای همه ضروری است بصیرت و آگاهی است و بصیرت نیز یعنی دشمن‌شناسی، جبهه حق را گم نکردن و امام حق را به موقع یاری کردن است.
وی در ادامه افزود: عنصر تبعیت و همراهی مردم با امام زمان عصر خود عنصر بسیار مهم و فوق‌العاده اساسی در موفقیت نظام اسلامی به حساب می‌آید.
این مسئول ابراز داشت: در عصر کنونی نیز که عصر حاکمیت ولی فقیه است عنصر تبعیت بسیار مهم و حائز اهمیت است و ما در طول سه دهه انقلاب همواره آن را از سوی مردم مشاهده کرده‌ایم.
وی خاطر‌نشان کرد: امروز نیز باید از این عنصر پاسداری کنیم به ویژه در امتحان بزرگی که در پایان امسال در پیش رو داریم با انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که دشمنان دین در سه جبهه (فتنه‌گران، منحرفان و براندازان خارجی) به جنگ ولایت آمده‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه ما باید تبعیت محض از ولی فقیه داشته باشیم، گفت: در انتخابات آینده مجلس باید به ملاک‌هایی که رهبری در مورد یک فرد شایسته و خوب می‌دهد دقت کنیم و شایسته‌ترین فرد را انتخاب و به مجلس شورای اسلامی بفرستیم‌.
وی تاکید کرد: از فتنه‌گران غافل نباشیم چرا که فتنه‌گران سال 88 در کمین نشسته‌اند و منحرفین نیز دل به این انتخابات بسته‌اند.
‌رستگار گفت: از آنجا که این انتخابات نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان و مظلوم منطقه و جهان است بسیار برای دشمنان انقلاب اسلامی مهم است و دشمن به دنبال این است که این انتخابات را تبدیل به یک چالش برای نظام اسلامی کند و دوستان انقلاب را در اقصی نقاط جهان ناامید کند.
وی در پایان تصریح کرد: همواره نصرت و یاری الهی با این مردم خداجوی بوده و آنچه که دشمن تدبیر کرده است با لطف خداوند و عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) ‌علیه خودشان به کار رفته و موجب عزت اسلامی شده است‌.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول