اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

مصلحت نظام اولویت انتخابات آینده باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرکز استان مازندران ‌با اشاره به اعلام برخی نقطه نظرات نسنجیده برخی از جریان‌های انحرافی در کشور تاکید کرد: همه باید متوجه باشند که نباید اجازه دهیم دولتی در سایه انحراف تشکیل شود و در انتخابات آینده نیز باید همه مصلحت نظام را در نظر بگیریم.‌

مصلحت نظام اولویت انتخابات آینده باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های امروز شهرستان ساری با تقدیر از حضور پرشور مردم استان مازندران در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: سرنگونی حکومت‌های استبدادی در منطقه نتیجه برگزاری پرشور روز قدس ملت ایران و ملت فلسطین است.
وی تصریح کرد: ساقط شدن چهار دیکتاتور در منطقه خاورمیانه نشان میدهد که بیداری اسلامی به سمتی برنامه‌ریزی میشود که نابودی اسرائیل را در منطقه در دستور کار خود دارد.
امام جمعه مرکز استان مازندران با اعلام اینکه سقوط دیکتاتورهای منطقه کمر اسرائیل را شکست، خاطرنشان کرد: سقوط حسنی مبارک و انقلاب مردم مصر ضربه شدیدی به اسرائیل وارد کرد.
وی ادامه داد: با شکست قدرت‌های تحت نفوذ غربیها در منطقه ملت‌های دیگر جهان متوجه شدند که میتوانند با حرکت منسجم و در سایه اسلام قدرت‌های استکباری را نابود کنند.
طبرسی با تاکید بر حمایت از ولایت فقیه در همه دوران بیان داشت: تنها در سایه ولایت فقیه میشود ندای اسلام را به گوش جهانیان رساند و باید نعمت ولایت فقیه را قدر بدانیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات بیان داشت: در انتخابات و باقی مانده عمر دولت نیز ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه است.
وی با تبریک هفته دولت و قدردانی از خدمات انجام شده در کشور بیان داشت: مدیران استان‌ها در ارائه خدمت به مردم  کوتاهی نکنند و پاسخگویی به مردم را در هر شرایط ترجیح دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران با بیان اینکه مدیران در رسانه‌ها وضعیت اقتصادی کشور را گل و بلبل بیان میکنند، افزود: واقعیت امر این است که در بطن جامعه گرفتاری، فقر و اعتیاد دامنگیر مردم است.
امام جمعه ساری با اشاره به مراجعه‌‌های مکرر مردم به دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برای اشتغال بیان داشت: مسئولان به بطن جامعه نیز توجه کنند، تورم و گرانی موجود کشور باید مهار شود.
وی ادامه داد: برای گرانی موجود در جامعه باید فکری شود و حل مشکل اشتغال مردم باید در اولویت کاری دولت مردان قرار گیرد.
آیت‌الله طبرسی با اشاره به مشکلاتی که در زمان اصلاحات در کشور و ادامه این مشکلات در زمان فتنه بیان داشت: ملت ایران به هیچ وجه نمیپذیرد که از دل جمهوری اسلامی ایران جمهوری ایرانی به وجود بیایید و اگر قرار بود جمهوری ایرانی در کشور حکومت کند دیگر رفتن شاه معنی نداشت.
وی در پایان با اشاره به اعلام برخی نقطه نظرات نسنجیده برخی از جریان‌های انحرافی در کشور تاکید کرد: همه باید متوجه باشند که نباید اجازه دهیم دولتی در سایه انحراف تشکیل شود و در انتخابات آینده نیز باید همه مصلحت نظام را در نظر بگیریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول