اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

اصولگرایان انسجام لازم برای انتخابات مجلس را دارند

خبرگزاری فارس:عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: جبهه اصولگرایی از اتحاد و انسجام لازم برای ورود به انتخابات مجلس هشتم برخوردار است.

اصولگرایان انسجام لازم برای انتخابات مجلس را دارند
نورالله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد  اظهار داشت: جریان اصولگرایی از اتحاد کامل و خوبی برخوردار است و احتمال انشقاق در آن وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه به تلاش اصلاح‌طلبان برای ورود به عرصه مجلس آینده اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اصلاح‌طلبان اعتراف می‌کنند که پایگاه اجتماعی ندارند و نمی‌توانند در انتخابات پیروز شوند اما گروه دیگر از این جریان با هدف جلب آرا از تحریم انتخابات سخن می‌گویند.
حیدری با اشاره به ادعاهای دوگانه اصلاح‌طلبان برای ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم، گفت: در حالی که جبهه اصولگرایی با اتحاد و وحدت کامل وارد این عرصه می‌شود اما جریان اصلاح‌طلبی پایگاه قوی و متحدی نداشته و نمی‌تواند پیروز این میدان باشد.
نماینده مردم اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی جریان‎های حاضر در عرصه انتخابات آتی را سه گروه دانست و گفت: جریان اصولگرایی، گروه‌‌ مستقل‌ها و جریان تلفیقی از مشایی و اصلاح‌طلبان، جریان‌های حاضر در عرصه انتخابات آتی است که جریان اصولگرایی جریان غالب این عرصه است.
حیدری ولایت‌مداری را مهم‌ترین ملاک انتخاب افراد داوطلب کاندیداتوری مجلس نهم عنوان کرد و افزود: مردم باید در انتخاب افراد به شاخصه ولایت‌مداری و قانون‌مداری توجه ویژه‌ای داشته باشند و افرادی را برگزینند که این خصوصیات را دارا هستند.
وی از مردم چهارمحال و بختیاری با عنوان مردمی ولایی و مؤمن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: مردم این استان همیشه در صحنه حضور داشته‌ و با انتخاب‌های صحیح و درست خود افراد شایسته‌ایی را به نظام و انقلاب ارائه داده‌اند که در انتخابات پیش‌رو هم با انتخاب درست خود پاسخ کوبنده‌ای به گروه فتنه خواهند داد.
حیدری همچنین در ادامه با اشاره به اینکه اصولگرایان برای حضور پرقدرت در مجلس آینده نیاز به انسجام و وحدت کلمه دارند، گفت: با وجود نقش‌ها و عقاید مختلف، اصولگرایان باید بدانند که در حال حاضر پس از التزام به ولایت و رهبری، هم‌سویی در اصول و وحدت در مبانی اصولگرایی از هر امر دیگری با اهمیت‌تر و مستلزم صرف وقت بیشتری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول