اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

جریان فتنه جایگاهی در فضای انتخاباتی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مردم با نگاهی باز به صحنه انتخابات آمده و جریان‌های فتنه و انحرافی شکست سختی در انتخابات مجلس متحمل می‌شوند.

جریان فتنه جایگاهی در فضای انتخاباتی ندارد
حجت الاسلام سید ناصر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مظلوم‌نمایی‌های سران فتنه و جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس اظهار داشت: سران فتنه با حرکات خود در سال 88 در بین مردم و حتی افرادی که زمانی مدافع آنان بودند، دیگر جایگاهی ندارند.
وی افزود: سخنان و صحبت‌های اخیر سران فتنه به ‌منظور عوام فریبی کارساز نیست زیرا که مردم برای نظام جمهوری اسلامی ارزش قائل هستند و افرادی را که در مقابل این نظام قصد ایستادگی دارند را طرد می‌کنند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گوشزدهای رهبر معظم انقلاب قبل از فتنه 88 تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قبل از این فتنه در خطبه‌های نماز جمعه خود به عناوین مختلف نصیحت‌های لازم را انجام داده و از این افراد می‌خواستند که دست از لجاجت برداشته و به آغوش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازگردند.
وی ادامه داد: سران فتنه به پشتوانه استکبار جهانی مقدسات اسلام را زیر پا گذاشته و زمانی که مردم در عزاداری امام حسین (ع) بودند این افراد به ارزش‌های اعتقادی مردم اهانت کرده و دیگر جایگاهی در بین مردم ندارند.
موسوی بیان کرد: استکبار جهانی با استفاده از جریان فتنه و انحرافی قصد خوراندن خرافاتی از قبیل ظهر منجی به مردم و زیر سؤال بردن این موضوع را داشت و اکنون گام برای به دست آوردن قدرت در سطوح بالای کشور را دارد.
وی تصریح کرد: مراجع عالی قدر اسلام توصیه‌هایی در مورد سران فتنه و جریان انحرافی دارند که مردم با نگاهی باز به صحنه انتخابات آمده و این جریان‌ها شکست سختی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده متحمل می‌شوند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اظهارات جدید سران فتنه و جریان انحرافی در مورد نزدیک کردن خود به گفتمان اصولگرایان گفت: به افرادی که به چهار اصل قانون اساسی، خط امام راحل، اطاعت از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند، اصولگرا گویند و سران فتنه با این دعواهای جدید حتی ساده‌ترین انسان‌ها را به خنده واداشته‌اند.
وی افزود: جریان انحرافی با خرافه و جادوگری سعی در تخریب جایگاه ولایت فقیه دارد و وضعیت این افراد برای شورای نگهبان روشن بوده و هیچ جایگاهی در فضای انتخاباتی کشور ندارند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول