اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری در مرکز استان زنجان و مراکز شهرستان‌ها تعیین شده است.

مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در زنجان اعلام شد

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی روزهای گذشته دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در سطح استان زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه است، تصریح کرد: اجرای نورافشانی در زنجان و سایر شهرهای استان از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در زمینه مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری شهر زنجان با بیان اینکه راهپیمایی روز سه‌شنبه از چهار راه امیرکبیر تا مقابل امامزاده سید ابراهیم (ع) صورت می‌گیرد، بیان داشت: سخنران این مراسم بزرگ و راهپیمایی با عظمت سردار سید یحیی رحیم صفوی است.

حسینی با اشاره به اینکه در پایان مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری نماز وحدت‌بخش به امامت امام جمعه زنجان برپا می‌شود، افزود: در همه شهرستان‌ها، شهرها، مراکز و بخش‌های تابع و در تعدادی از روستاهای بزرگ مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

 * ابهر

این مسئول با بیان اینکه در شهر ابهر دو مسیر برای راهپیمایی مشخص شده، ابراز داشت: در شهر هیدج نیز راهپیمایی از میدان شهرداری آغاز و تا مسجد سادات ادامه دارد.

* خرم‌دره

وی با بیان اینکه در شهر صائین‌قلعه مسیر راهپیمایی از مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا میدان 22 بهمن ادامه دارد، گفت: در شهر خرم‌دره نیز از میدان قائم تا ورزشگاه مردم مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند.

* خدابنده

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سجاس مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه از میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا اعلام شده، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی شهر گرماب نیز پارک معلم تا مصلای نماز تعیین شده است.

حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر سهرود از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا مزار شهدا ادامه می‌یابد، اضافه کرد: در شهر زرین‌رود نیز راهپیمایی از میدان توحید آغاز و تا مزار شهدا ادامه دارد.

* طارم

این مسئول مسیرهای راهپیمایی در شهرستان طارم را نیز اعلام کرد و افزود: مردم شهر آب‌بر راهپیمایی را از میدان امام علی (ع) آغاز و تا مصلای نماز جمعه طی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهر چورزق نیز مسیر راهپیمایی از مقابل بخشداری تا مقابل مسجد امام حسین (ع) مشخص شده، ادامه داد: در شهر درام نیز مسیر راهپیمایی از مسجد الهادی (ع) تا گلزار شهدا اعلام شده است.

* سلطانیه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در شهر سلطانیه از مسجد فاطمه زهرا (س) تا مزار شهدا است، بیان داشت: در روستای «هزار رود» نیز مردم مابین دو روستا راهپیمایی می‌کنند.

* ماهنشان

حسینی با اشاره به اینکه در شهر ماهنشان مسیر راهپیمایی از مقابل سپاه آغاز و تا مسجد ولیعصر (عج) ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در شهر دندی نیز مسیر راهپیمایی از مقابل سپاه تا مزار شهدا اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در «پری» نیز مردم روز 22 بهمن ماه سال جاری راهپیمایی خود را از مقابل مدرسه امام صادق (ع) آغاز می‌کنند، یادآور شد: راهپیمایی آنها تا مدرسه فاطمیه (س) ادامه دارد.

* ایجرود

وی مسیر راهپیمایی مردم در انگوران را نیز از مخابرات تا سالن ورزشی روستا اعلام کرد و متذکر شد: در شهر زرین‌آباد نیز از مقابل سپاه تا مصلی راهپیمایی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، راهپیمایی مردم شهر زنجان روز سه‌شنبه از ساعت 9.30 آغاز می‌شود.

امیدواریم حضور گسترده مردم پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/73006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول