اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی ـ 75

جهانبخشی: یادواره شهدای محله 22 بهمن برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: یادواره شهدای محله 22 بهمن و شهیدان شهبازی در تاریخ 20 بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

جهانبخشی: یادواره شهدای محله 22 بهمن برگزار می‌شود

سیروس جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: یادواره شهدای محله 22 بهمن و شهیدان شهبازی در تاریخ 20 بهمن ماه سال‌جاری ساعت 18.30 دقیقه برگزار می‌شود.

به گفته وی این برنامه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بوده و در میدان بهزیستی، مسجد امام رضا(ع) با حضور فرماندهان نظامی، بسیجیان، روحانیان، یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

جهانبخشی تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، مداحی و ... را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و بیان داشت: شهدا سرمایه‌های گران‌قدر این نظام هستند و وظیفه ما تداوم راه آن‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تأکید کرد: طلایه‌داران تاریخ و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقام هستند که راه و منش آن‌ها برگرفته از تعالیم الهی است.

وی با تاکید بر آشنا کردن نسل جوان با این مفاهیم ارزشمند و تاریخ ماندگار، بیان داشت: ادامه راه شهدا سعادت و خوشبختی جامعه را رقم می‌زند.

انتهای پیام/2700/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول