اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت فرماندار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار اهواز از مردم شهیدپرور و انقلابی اهواز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به‌عمل آورد.

دعوت فرماندار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن سال 57 به رهبری امام خمینی (ره) مهمترین رویداد عظیم و تاریخی در کشور ایران بود که پس از قرن‌ها سکوت و سکون بنیان ظلم و ستم و بی‌عدالتی را ریشه کن کرد و نهال عزت و آزادگی را در بستر خاک این سرزمین رویاند.

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر خواهد خواست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

وی از عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان اهواز دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به نمایش بگذارند.

فدعمی ادامه داد: مسیر راهپیمایی از میدان بسیج فلکه ساعت، نبش خیابان عارف، میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، چهار راه آبادان است.

وی در پایان گفت: زمان آغاز راهپیمایی سه‌شنبه 22 بهمن ساعت 10 صبح است.

انتهای پیام/72001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول