اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دعوت مجمع نمایندگان مازندران برای خلق حماسه در 22 بهمن

مجمع نمایندگان مازندران از مردم انقلابی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و خلق حماسه سیاسی دیگر در سال جاری دعوت کرد.

دعوت مجمع نمایندگان مازندران برای خلق حماسه  در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان مازندران، نمایندگان مازندرانی مجلس شورای اسلامی از مردم انقلابی برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه که یک نسخه آن در اختیار دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران قرار گرفت آمده است: 22 بهمن ماه 1357 تاریخی‌ترین و ماندگارترین روز ملت بزرگ ایران اسلامی است که در پرتو عنایات خداوند، رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و مجاهدت ملت انقلابی ایران خلق شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: یوم الله 22 بهمن سرآغاز حیات طیبه برای ملت ستمدیده ایران است که قرن‌ها زیر یوغ حکومت‌های فاسد و شاهنشاهی به سر می‌بردند، گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن از این جهت ضروری است که این روز منشأ تحول الهی و تاریخی برای رشد و تعالی ایران اسلامی شد.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی متذکر شدند: شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاب می‌کند انقلاب اسلامی به عنوان میراث جاویدان امام خمینی با وحدت مسئولان، حضور مردم و انسجام انقلابی حفظ و تداوم یابد.

در ادامه یادآور شد: برهمین اساس اعضای مجمع نمایندگان مردم صبور، انقلابی و بصیر مازندران در خانه ملت همگان را به مشارکت گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دعوت می‌کنند چه آنکه قطعه نهایی حماسه سیاسی راهپیمایی 22 بهمن است.

در ادامه بیان شد: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت مقاوم و انقلابی ایران اسلامی در طول سی و پنج سال عمر با افتخار خود همواره در عرصه‌های مختلف مزین به مشارکت و همراهی مردم انقلابی بوده و خواهد بود.

مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس افزود: مردم متعهد ما با تداوم پیروی از رهبری حکیم فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با مقتدای خود را در روز 22 بهمن به نمایش می‌گذارند تا دشمنان قسم‌خورده این انقلاب و مردم بدانند که هرگز نمی‌توانند با زبان زور با این ملت سخن بگویند.

در ادامه عنوان شد: ملت برخاسته از فرهنگ عاشورا بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ساز خواهند شد و دنیا را با شگفتی مواجه می‌سازد که علی‌رغم همه کمبودها و تنگناها حتی شرایط نامساعد جوی و بحران‌های طبیعی هیچ‌گاه از اهداف انقلابی خود دور نخواهد شد.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس اعلام کردند: ما با آرمان‌های امام راحل و شهدا پیمانی دوباره می‌بندیم که تا سر حد جان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم و این مهم را در روز 22 بهمن 1392 به جهانیان ثابت می‌کنیم، مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با پاسداشت سی و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ را شایسته تکریم و خدمت بیشتر می‌داند و بر این باور است که عدالت و ارائه خدمت بی‌منت به آحاد مردم به ویژه اقشار محروم از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

در ادامه بیانیه آمده است: برهمین اساس ضمن اینکه این مجمع نمایندگان خود را موظف به خدمتگزاری می‌داند از دولت می‌خواهد برای حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم گام‌های استوارتری بردارد و در حل معضل بیکاری تلاش بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول