اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن مشخص شد

مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال در شهر کرمانشاه از دو مسیر مسجد جامع و سه‌راه 22 بهمن به سمت چهارراه بسیج آغاز می‌شود و نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در این روز در اجتماع عظیم مردم کرمانشاه سخنرانی خواهد کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌زمان با سراسر کشور، مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهپیمایی در شهر کرمانشاه از دو مسیر مسجد جامع شهر و سه‌راه 22 بهمن به سمت چهارراه بسیج آغاز و در این محل اجتماع متمرکزی از راهپیمایی‌کنندگان برگزار می‌شود.

تمام پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز 22 بهمن در استان کرمانشاه توسط مسئولان انجام شده و تمام ارگان‌ها و نهادها آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم متدین و بابصیرت کرمانشاه اعلام کرده‌اند.

نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج برای ایجاد امنیت اقدامات لازم را انجام می‌دهند و ‌وسایل حمل و نقل برای جابه‌جایی مردم در نظر گرفته شده است.

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنرانی خواهد کرد و در طول مسیر راهپیمایی، نیروهای هلال‌احمر و اورژانس، خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول