اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان:

22 بهمن وحدت و یکپارچگی ملت ایران را تقویت می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: 22 بهمن وحدت و یکپارچگی ملت ایران را تقویت کرده و موجبات بسط و توسعه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

22 بهمن وحدت و یکپارچگی ملت ایران را تقویت می‌کند

حمیدرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دهه فجر را نماد حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت خویش دانست و اظهار داشت: دهه فجر اوج حرکت مردم به سوی آزادی و سربلندی ملتی است که در راه رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های خود از رهبر و امام خود تاسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید و جانباز به پیروزی رسیده است، اضافه کرد: وحدت و یکپارچگی رمز پیروی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

دهه فجر یادآور شکوه و عظمت حرکت تاریخی مردم و امام است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان زنده نگه داشتن دهه فجر را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اعلام و تصریح کرد: این دهه یادآور شکوه و عظمت مردم و رهبری آن است که با حرکت تاریخی خود ظلم و ستم را برچیده و با نثار خون شهدا درخت انقلاب را پر ثمر کرده‌اند.

این مسئول مردم را پایه اصلی حکومت‌های مردم سالاری دینی اعلام کرد و بیان داشت: هر چه نقش و مشارکت مردم در حرکت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی افزایش یابد میزان بهره‌مندی از حضور مشارکت‌ مردمی و گروه‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

شهبازی نقش آفرینی مردم در توسعه ابعاد مختلف را موجب ارتقای رضایت عمومی و مشروعیت نظام دانست و ادامه داد: این نقش آفرینی و نتایج آن موجبات مایوس شدن دشمن را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با تعیین کننده توصیف کردن نقش رهبری در موفقیت اهداف و آرمان‌های جامعه ابراز داشت: امام راحل نقش بی‌نظیری را در به بار نشستن انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند.

این مسئول توکل به خدا و ایمان به مردم را پایه‌گذار نظام جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: رابطه دو سویه رهبر و مردم به عنوان ویژگی اصلی انقلاب موجبات حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن را فراهم کرده است.

شهبازی متذکر شد: مسیر انقلاب اسلامی با درایت رهبری فرزانه انقلاب و عملیاتی شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید با موفقیت طی شده و ادامه می‌یابد.

وی 22 بهمن را یکی از مظاهر و جلوه‌های مشارکت همه اقشار مردم، گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف اعلام و تاکید کرد: این روز نماد وحدت و یکدلی ملت بزرگ ایران محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: 22 بهمن وحدت و یکپارچگی ملت ایران را تقویت کرده و موجب بسط و توسعه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول