اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

ایرانیان در 22 بهمن پاسخ دشمنان را می‌دهند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانیان امسال در راهپیمایی 22 بهمن یک‌صدا پاسخ دشمنان را می‌دهند.

ایرانیان در 22 بهمن پاسخ دشمنان را می‌دهند

سیدسعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز فصل جدیدی در منطقه و جهان بود و بسیاری از سیاست‌مداران و تحلیل‌گران از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متحیر شدند.

وی با اشاره به حمایت دنیای استکبار از رژیم ستم‌شاهی طاغوت، گفت: در جریان مبارزات مردم بر علیه ظلم و ستم حکومت فاسد پهلوی، دژخیمان شاه از هیچ جنایتی برای بقای حکومت پوسیده طاغوت فروگذار نکردند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) موجب شد تمام ابزارها و حربه‌های حکومت شاهنشاهی پهلوی در هم بشکند و انقلاب با عزت و اقتدار به پیروزی برسد.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، 22 بهمن ماه سال 57 حکومت الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران استقرار پیدا کرد تا آثار و برکات آن در تمام دنیا گسترش یابد.

وی با اشاره به ترویج ارزش‌های اصیل و ناب انسانی و دینی در ایران اسلامی پس از انقلاب، بیان داشت: خودباوری، عزت، انسانیت، پیشرفت و معنویت از برکات پیروزی انقلاب است که در جامعه معنای تازه و حقیقی پیدا کرد.

حیدری‌طیب پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را وظیفه هر ایرانی دانست و متذکر شد: پاسداشت این برکات و هدیه الهی باید همواره در جامعه وجود داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و ابراز داشت: دهه مبارک فجر و برجسته کردن مراسم‌های گرامی‌داشت یک موضوع نمادین است و گرنه انقلاب اسلامی همیشه در قلب تک تک ملت ایران جا دارد.

حیدری‌طیب با تاکید بر اینکه امروزه ایران اسلامی با حفظ اقتدار و عزت خویش توانسته در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد، افزود: پیشرفت‌های حیرت‌انگیز امروز با دید پیامبرگونه امام راحل، جان‌فشانی شهدا، هدایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت ملت فهیم ایران حاصل شده است.

وی موقعیت کنونی ایران اسلامی و الگو قرار گرفتن برای سایر ملت‌ها را خاری بر چشم مستکبران عالم دانست و گفت: امروز دشمنان ملت ایران مواضع غیرانسانی و ناعادلانه‌ای در پیش گرفته‌اند که این موضوع بیش از هر زمان دیگری نیاز به مراقبت و توجه دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه امسال را یکی از تاریخی‌ترین روزهای این سرزمین بیان کرد و افزود: ملت ایران امسال هم‌صدا و با وحدت هر چه تمام‌تر حمایت از انقلاب خویش را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن، بیان داشت: حفظ وحدت و بصیرت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با دشمنان و دستیابی به عزت است.

حیدری‌طیب خاطرنشان کرد: ایرانیان امسال در راهپیمایی 22 بهمن به ‌دنیا نشان می‌دهند که یک لحظه دست از حمایت از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و تمام مردم از اقوام، مذاهب، گروه‌های سیاسی و سنین مختلف یک‌صدا پاسخ دشمنان را می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول