اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار میرجاوه:

راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدای میرجاوه برگزار می‌شود

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار میرجاوه گفت: همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا تا فرمانداری میرجاوه برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدای میرجاوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، محمد اردونی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن در میرجاوه اظهار داشت: دهه فجر تجدید میثاق دوباره‌ای برای نشان دادن عظمت ایران اسلامی به دنیا به منظور مقابله با ظلم جور در سرزمین‌های اسلامی است.

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار میرجاوه افزود: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به دنیا اعلام خواهند کرد.

این مسئول اقتدار و سرافرازی ملت ایران اسلامی را به برکت رشادت جوانان ایران اسلامی و خون‌های ریخته شده در مبارزات انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در دوران مختلف انقلاب حضور پر رنگ و تاثیرگذار داشته اند، گفت: اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مرزی میرجاوه آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله 22 بهمن هستند.

اردونی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور مردم و برگزاری با شکوه راهپیمایی در شهرستان فراهم شده و برنامه‌های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار میرجاوه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می کند، گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن ساعت 9 صبح از میدان شهدا تا مقابل فرمانداری میرجاوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول