اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس:

22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که با عزمی راسخ سرنوشت سیاسی خود را تغییر دادند.

22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است

محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 22 بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که با عزمی راسخ سرنوشت سیاسی خود را تغییر دادند.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی در مقابل تندبادهای مخالف نظام سیاسی کشور ایستادگی کردند و بعد از 35 سال همچنان توفنده و پایبند رو به‌جلو پیش می‌روند.

به گفته نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سالی که از عمر بابرکتش می‌گذرد، همواره از ناحیه دشمنان خارجی مورد تهاجم قرار گرفته است.

محبی خاطرنشان کرد: دشمنان با دسیسه‌ها و کودتاهای مختلف سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله عراق اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جوانان سلحشور ایران اسلامی با فدا کردن جان خود از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دفاع کردند، گفت: دشمنان نظام پشت سر صدام برای نابودی ایران صف کشیده بودند که با مقاومت و رشادت دلیرمردان از خبطه شرق، غرب، شمال و جنوب کشور مواجه شدند.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته‌ای خشم دشمنان را بیش از پیش برانگیخته که در سال‌های اخیر به اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این ملت مبارز منجر شده است.

محبی اذعان داشت: مردم شهیدپور ایران اسلامی در طول این 35 سال پای اعتقادات و نظام سیاسی که خودشان خواسته بودند، ایستاده و پشت سر نظام پایبند به رهبری و ولایت فقیه در مسیر حفظ وحدت و مقاومت گام برداشته‌اند.

به گفته این مسئول، نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول وحدت ملت ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که در پرتو آن کشور ما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد و پایداری به دین مبین اسلام و چشمه جوشان تشیع در بین ملت سرافراز ایران به‌چشم می‌خورد و این امر روز به‌روز بر نگرانی‌های دشمنان می‌افزاید.

محبی یادآور شد: مردم ایران حضور خود را در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک واجب سیاسی دانسته و در این روز بصیرت و آگاهی خود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول